تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819447994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوگبا، سوژه کنایه اسطوره لیورپول به یونایتدها


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پوگبا، سوژه کنایه اسطوره لیورپول به یونایتدها
رابی فاولر، اسطوره باشگاه لیورپول به احتمال انتقال 120 میلیون یورویی پل پوگبا به منچستریونایتد واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا به ادعای رسانه های انگلیسی نزدیک تر از همیشه به منچستریونایتد است و ممکن است به زودی با رقم عجیب 100 میلیون پوند به الدترافورد بازگردد. پوگبا سال 2012 با بی مهری های فرگوسن ترجیح داد به عنوان بازیکن آزاد راهی یوونتوس شود. حتی اسکای اسپورتس ادعا کرده است که رئالی ها به دلیل رقم بالایی که یوونتوس برای جدایی پوگبا می خواهد، از جذب این ستاره فرانسوی صرفنظر کرده اند و یونایتد تنها مشتری وی محسوب می شود.  

  رابی فاولر در یادداشت خود برای نشریه میرور می نویسد:" واقعا اقدام منچستریونایتد برای خرید پوگبا عجیب است. شکی نیست که این باشگاه به راحتی می تواند او را بخرد. چون این باشگاه یکی از قوی ترین باشگاه های جهان از نظر مالی است. همچنین در بازار نقل و انتقالات هم این باشگاه هنوز اعتبار زیادی دارد. اما 100 میلیون پوند؟ بیخیال. متاسفم، اما پوگبا اصلا این قیمت ها نمی ارزد. ببینید، او باید بازیکن خوبی باشد چون خیلی ها درباره کیفیتش صحبت می کنند و اگر استعداد نداشت در فوتبال ایتالیا موفق نبود. من بازی های او را زیاد ندیدم. اما واقعا او جزو بهترین های اروپا نیست و حداقل در رقابت های یورو این طور نبوده است. فعلا برای فرانسه فقط یک بازیکن معمولی است. اگر او به خط میانی انرژی و فعالیت و تحرک می دهد، خوب، کانته هم می دهد. او تکنیکی است، اما خودخواه است. گل های زیادی نمی زند و این از نظر من مشکل بزرگی است. مخصوصا اگر بخواهی 100 میلیون پوند برای او بپردازی."

19:15  1395/04/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن