تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816305682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار سفیر فنلاند با اعضای هیات رئیسه اتاق ارومیه


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


دیدار سفیر فنلاند با اعضای هیات رئیسه اتاق ارومیه استان‌ها > آذربایجان غربی - هری کمراینن سفیر فنلاند با اعضای هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع و معادن ارومیه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، در دیدار هری کمراینن سفیر کشور فنلاند در ایران با اعضای هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق ارومیه مهمترین زمینه های همکاری های دو جانبه در زمینه سرمایه گذاری های مشترک،و راهکارهای توسعه روابط اقتصادی و تجاری فی ما بین استان آذربایجان غربی و کشور فنلاند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ابتدای این جلسه حسن انتظار رئیس اتاق ارومیه با اشاره به پتانسیل های استان آذربایجان غربی در بخش های مختلف صنعت،معدن و کشاورزی و نیز موقعیت سوق الجیشی وداشتن مرز مشترک با سه کشور بیان داشت :در آذربایجان غربی از لحاظ امنیت مشکل خاصی وجود ندارد و با توجه به توانمندی های بالقوه و بالفعل استان قابلیت سرمایه گذاری در حوزه های مختلف وجود دارد.
رئیس اتاق ارومیه در ادامه سخنان خود به تشریح دستاوردهای استان در حوزه پزشکی و پیشرفت این بخش پرداخت و ضرورت انجام سرمایه گذاری های مشترک دو جانبه در زمینه صنایع تبدیلی،کشاورزی و نیز بخش معدن را خاطر نشان کرده و افزود: پتانسیل های معدنی استان را در خصوص استخراج انواع سنگ های معدنی با کیفیت بالا از جمله تیتان،گرانیت و مرمریت را به منظور استحصال،فرآوری و صادرات این بخش حائز اهمیت می باشد.
در ادامه علی دیلمقانیان نائب رئیس اتاق ارومیه اظهار داشت:با توجه به پیشرفت و فعالیت های شرکت های فنلاند در زمینه تکنولوژی های نوین در بخش های مختلف،علاقمند به همکاری ها و سرمایه گذاری های مشترک فی ما بین هستیم و با توجه به اینکه استان آذربایجان غربی به عنوان یک استان کشاورزی و دامپروری مطرح بوده و قابلیت و استعداد صنعتی شدن را نیز دارا می باشد که از این نظر در منابع طبیعی و شاخص های کشاورزی مشترکات زیادی بین آذربایجان غربی و فنلاند وجود دارد.
دیلمقانیان با اشاره به سایر پتانسیل های استراتژیکی استان از جمله مطرح بودن استان بعنوان هاب تجارت منطقه ای و نیز وجود منطقه آزاد ماکو که یکی از بزرگترین مناطق آزاد تجاری اقتصادی از نظر وسعت می باشد،به شاخص های مناسب سرمایه گذاری خارجی در استان آذربایجان غربی اشاره و بر لزوم همکاری های دوجانبه در بخش های مختلف تاکید نمود.
در ادامه این دیدار هری کمرانین سفیر فنلاند با بیان پتانسیل ها و شاخص های اقتصادی این کشور نظیر صنعت کشتی سازی،صنایع معدنی،صنایع چوب و جنگل داری، تکولوژی های نوین و نیز فناوری های زیست محیطی و انرژی های سالم بیان داشت محیط زیست بیان داشت:برخی از شرکت های فنلاندی در حدود چهل سال است که در بخش معدن در ایران فعالیت دارند و در این راستا شرکت نیوآیکن فنلاند در زمینه ساخت بیمارستان هوشمند و داروخانه رباتیک برای اولین بار در ایران و استان آذربایجان غربی همکاری داشته که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
سفیر فنلاند همچنین با اشاره به تنوع و کیفیت بالای محصولات کشاورزی آذربایجان غربی،خواستار توسعه همکاری ها و مراودات تجاری و انجام مذاکرات و رایزنی های دو جانبه گردید و بر ضرورت شناسایی فرصت های اقتصادی و تجاری فی ما بین تاکید نمود.
لازم به ذکر است در این دیدار سایر اعضای هیات نمایندگان نیز به بیان دیدگاه ها و نکته نظرات خود در زمینه پتانسیل ها و توانمندی های استان و چگونگی توسعه همکاری های دو جانبه پرداختند.

کلید واژه ها: ارومیه - اتاق بازرگانی -




یکشنبه 20 تیر 1395 - 15:48:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن