تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804552676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار شهرستان سیمرغ خبر داد کسب رتبه نخست شهرستان سیمرغ در کمک به بازسازی عتبات‌ عالیات


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار شهرستان سیمرغ خبر دادکسب رتبه نخست شهرستان سیمرغ در کمک به بازسازی عتبات‌ عالیات
خبرگزاری فارس: کسب رتبه نخست شهرستان سیمرغ در کمک به بازسازی عتبات‌ عالیات
فرماندار شهرستان سیمرغ گفت: شهرستان سیمرغ با توجه به نسبت جمعیتی، رتبه نخست کشوری را در کمک به بازسازی عتبات عالیات به دست آورده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سیمرغ، فرج‌الله یدالله‌پور دوشنبه شب در دومین جلسه شورای اداری سال 95 این شهرستان ضمن عرض تبریک و تسلیت 13 شهید مدافع حرم استان، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم روز عید مبعث منطقه خان‌طومان استان حلب به شکل ناجوانمردانه‌ای به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان کاملاً قانونمند، سالم، شفاف و با حضور خوب مردم برگزار شد، تصریح کرد: از همه عزیزانی که در برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی با فرمانداری همکاری داشتند تشکر می‌کنیم. فرماندار شهرستان سیمرغ افزود: از مردم خوب شهرستان سیمرغ نیز به خاطر حضورخوبشان در پای صندوق‌های رأی با توجه به فصل کشاورزی و حضور مردم در زمین‌های کشاورزی تشکر می‌کنم. *مردم این انتظار را دارند مجلس دهم منشاء خیر شود

یدالله‌پور با اشاره به اینکه امیدواریم دو نماینده منتخب مردم در مجلس دهم شورای اسلامی شاهد پیگیری و مسائل کلان مجموعه حوزه انتخابیه به ویژه شهرستان سیمرغ توسط این دو نماینده باشیم، اظهار کرد: همه مردم این انتظار را دارند مجلس دهم منشأ خیر و برکت شود و گره‌های زندگی مردم به ویژه در دو حوزه اقتصادی و اشتغال گام‌های مثبتی برداشته شود. *روابط عمومی‌ها پل‌های ارتباطی این مسؤول خاطرنشان کرد: روز 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده و واقعاً کسی نمی‌تواند منکر نقش روابط عمومی در انعکاس مسائل و مشکلات مردم باشد.

فرماندار شهرستان سیمرغ با بیان اینکه روابط عمومی‌ها پل‌های ارتباطی بین مردم و مسؤولان را برقرار می‌کنند و نگاه مسؤولین را نسبت به مسائل مختلف جامعه به مردم انتقال می‌دهند، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها نقش بسیار حساس و ظریفی در انتقال مشکلات و معضلاتی که در جامعه است ایفا می‌کنند. *جوانان عزیز موتور حرکت جامعه ما هستند

یدالله‌پور با اشاره به اینکه ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان را در پیش داریم، تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان که به‌نوعی مسؤولیت اصلی را در این حوزه به عهده دارد برنامه‌های مناسبی را پیش‌بینی و اجرا کند.

وی ادامه داد: جوانان موتور حرکت جامعه ما هستند و کسی منکر نقش جوانان نیست، واقعاً در همه عرصه‌ها به ویژه در عرصه‌هایی که بحث حرکت و تحول مطرح است حضور جوانان را به‌صورت پررنگ و چشم‌گیر داریم. فرماندار شهرستان سیمرغ با بیان اینکه جوانان سرمایه‌های اصلی نظام هستند و در کشور حرف نخست را می‌زنند، تصریح کرد: نقش‌آفرینان اصلی در دوران 8 سال دفاع مقدس جوانان بودند و در دوران سازندگی هم جوانان حرف نخست را می‌زدند. وی افزود: امروز هم در عرصه‌های مختلف علمی و ورزشی جوانان هستند که نقش‌آفرینی می‌کنند و باعث افتخار برای نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شوند. یدالله‌پور تأکید کرد: همه مسؤولان و دستگاه‌های تأثیرگذار تلاش کنند تا مشکلاتی که باعث رنجش خاطر جوانان کشور در بحث بیکاری، ازدواج و سایر مشکلاتی که باعث دلخوری و اذیت جوانان جامعه می‌شود، گره‌گشایی و پیگیری‌های لازم انجام شود.

وی ادامه داد: همه ما به نوعی در این حوزه مسؤول هستیم و همه دستگاه‌ها باید در راستای رفع مسائل و مشکلات جوانان و تأمین خواسته‌های به‌حق جوانان تلاش کنند. فرماندار شهرستان سیمرغ با اشاره به اینکه نیمه‌شعبان و میلاد امام زمان (عج) و روز جهانی مستضعفین را در پیش داریم، اظهار کرد: دلگرمی، دل‌خوشی، زندگی و تمام هستی همه شیعیان به وجود و ظهور آن حضرت است.

وی افزود: روز سربازان گمنام امام زمان نیز به مناسبت این روز نامگذاری شده، عنوانی هوشمندانه است که توسط امام راحل برای این عزیزان انتخاب‌ شده است.

وی خاطرنشان کرد: روز آزادسازی خرمشهر از دیگر مناسبت‌های پیش‌رو است، سوم خرداد یک روز ملی در کشور است، روزی است که با فتح خرمشهر مسیر جنگ عوض‌شده و باعث شد رزمندگان باروحیه‌ای که در عملیات آزادسازی خرمشهر به دست آوردند، پیروزی‌های زیادی را تقدیم ملت ایران کنند همچنین در معادلات جهانی هم پس از پیروزی خرمشهر مسیر جنگ تغییر کرد و حالت تهاجمی دشمن تبدیل به حالت دفاعی شده بود و دشمن و مجامع بین‌المللی به این دلیل به دنبال خاتمه جنگ و قطع‌نامه بروند. *مدیون رهبری حضرت امام راحل هستیم فرماندار شهرستان سیمرغ با اشاره به اینکه 14 خرداد روز ارتحال بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پیش رو داریم، اظهار کرد: ما هر چه داریم مدیون رهبری حضرت امام راحل هستیم. وی افزود: برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد جامع شهرستان و اعزام زائران برای حضور در مراسم ارتحال امام در جوار مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) دو برنامه محوری است که در این روز در سطح شهرستان برگزار می‌شود. یدالله‌پور با بیان اینکه شخصیت امام به‌گونه‌ای بود که بر دل‌ها و قلب‌های مردم حکومت می‌کردند و همه از جان‌ودل عاشق امام و امام هم عاشق خدا بودند، تصریح کرد: همکاری لازم در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم‌ها این ایام داشته باشید.

وی ادامه داد: در این روز شاهد اتفاقی مبارک هم بوده‌ایم و آن هم انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان رهبر امت اسلامی بوده که اتفاقی مبارک بوده است. *ضرورت تکریم ارباب‌رجوع و رعایت اخلاق اسلامی وی ادامه داد: تکریم ارباب‌رجوع و رعایت اخلاق اسلامی خیلی مهم است و باید محور همه کارها باشد. فرماندار شهرستان سیمرغ با اشاره به اینکه شاید در برخی اوقات نتوان پاسخگوی خواسته‌های ارباب‌رجوع بود اما حسن اخلاق می‌تواند پاسخی مناسب به ارباب‌رجوع باشد، تصریح کرد: گلایه‌مندی زیادی از مدیران در برخورد با ارباب‌رجوع وجود ندارد اما در برخورد بدنه دستگاه‌ها گلایه‌مندی وجود دارد که تأکید می‌کنم در این حوزه بر روی کارشناسان ذی‌ربط مدیریت شود و توصیه‌های لازم را داشته باشید تا شاهد بی‌توجهی و بی‌حرمتی به مردم و مراجعین به دستگاه‌های دولتی نباشیم. وی ادامه داد: تأمین سوخت کشاورزان مورد تأکید است چرا که گله‌مندی‌هایی از ناحیه کشاورزان داریم با وجود  اینکه بیان می‌کنیم مشکل سوخت نداریم، کشاورزان می‌گویند که مشکل سوخت دارند. یدالله‌پور با بیان اینکه این مشکل باید مدیریت شود تا این دغدغه را در بخش کشاورزی نداشته باشیم، تأکید کرد: برای اینکه کشاورزان بدون دغدغه به کار کشاورزی بپردازند همه ما وظیفه‌مند هستیم. * مدیران از ظرفیت ماه رمضان استفاده بکنند

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ماه رمضان در پیش است مدیران از ظرفیت این ماه استفاده بکنند و از امروز برنامه‌ریزی برای حضور در مساجد سطح شهرستان داشته باشند و در جمع مردم حضور پیدا کنند تا هم مسائل و مشکلات آنان را بررسی بکنند و هم عملکرد خود را به گوش مردم برسانند. فرماندار شهرستان سیمرغ در پایان ضمن تشکر از ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان سیمرغ و رؤسای ادارات شهرستان، گفت: شهرستان سیمرغ با توجه به نسبت جمعیتی رتبه نخست کشوری را در کمک به بازسازی عتبات عالیات به دست آورده است. انتهای پیام/86036/ر40/

95/02/28 :: 02:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن