تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819617549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهدی طارمی اینگونه از طرفداران پرسپولیس عذرخواهی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مهدی طارمی اینگونه از طرفداران پرسپولیس عذرخواهی کرد ورزش > لیگ برتر - مهدی طارمی با انتشار پستی در اینستاگرام از طرفداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آقای گل فصل گذشته لیگ برتر، طوری از پرسپولیس جدا شد که همه طرفداران را دلخور کرد. طارمی که این روز ها در تمرینات تیم جدیدش در ترکیه شرکت می کند، بالاخره بعد از مدت ها با انتشار این متن از پرسپولیسی ها عذرخواهی کرد : بزرگترین اشتباهم نحوه جدایی از پرسپولیس بود، من که از مدت ها قبل گفته بودم این فصل افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارم با رفتنم به باشگاه باعث امیدواری شما هواداران شدم. بابت این اشتباه بزرگ و نحوه جدایی ام هزاران هزار بار معذرت می خواهم و می دانم رفتارم اصلا قابل قبول و قابل توجیه نبود.
 من هر چه داشتم و دارم از پرسپولیس و هواداران آن است و با دو سال حضور در این تیم راه هزارساله را پیمودم، بابت همه حمایت هایتان ممنونم. اگر پرسپولیس و هوادارانش نبود فوتبال من می توانست راه دیگری را طی کند که قطعا به پیشرفت امروز نمی رسید.
 پرسپولیس بزرگان زیادی داشته که من در مقابل آنها خود را هیچ می دانم و شک ندارم انشاالله سال بعد تیم مان در هر سه جام و دربی هایی که برگزار می شود موفق خواهد بود.
این روزها برخی ها از تیم رقیب سعی کرده اند خود را دلسوز من نشان دهند اما صدبار فریاد می زنم توهین های پرسپولیسی ها برایم ارزشمندتر از دلسوزی آنهاست.
اگر امروز لباس آبی تیم جدیدم را برتن دارم به دلیل شرایط حرفه ای فوتبال است ولی آیا می توانم رنگ قرمز دلم را تغییر دهم؟ من همیشه هوادار پرسپولیس باقی می مانم و برای روزهای خوب تیممان منتظر می مانم. خاک پای همه پرسپولیسی ها. بازهم معذرت بابت تمام دل هایی که با رفتارم شکست.
41257

کلید واژه ها: مهدی طارمی - باشگاه پرسپولیس -




جمعه 18 تیر 1395 - 22:25:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن