تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820903182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آجرلو: برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی به میدان می رویم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آجرلو: برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی به میدان می رویم
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز می گوید تیمش برای موفقیت و قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی برنامه دارد.
آفتاب‌‌نیوز : محمد آجرلو در حاشیه دیدار دوستانه پیکان و تراکتورسازی درباره اینکه هدف این باشگاه در فصل پیش رو چیست، اظهار کرد: تراکتورسازی همواره جزو تیم های موفق چند سال اخیر فوتبال ما بوده و در این فصل هم برای موفقیت در لیگ برتر و جام حذفی به میدان می رویم. باید هوادارانمان را با فوتبال آشتی بدهیم.
مدیر عامل تراکتورسازی درباره وضعیت این تیم نیز گفت: به لطف خدا در وضعیت خوبی قرار داریم و تیم خوبی هم بسته شده است. بازیکنان و کادرفنی خوبی داریم و امیدواریم در فصل پیش رو موفق شویم.
او در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه گفته می شود تراکتورسازی تیم پیری است، تاکید کرد: این موضوع در بازی مشخص می شود.
آجرلو درباره وضعیت اسپانسر باشگاه و اسپانسر البسه های ورزشی تیم گفت: سه باشگاه استقلال، تراکتورسازی و پرسپولیس برای ادامه همکاری با 3090 به تفاهم رسیدند و این فصل را هم با این اسپانسر ادامه می دهیم. 
مدیرعامل تراکتورسازی با بیان اینکه چند هدف عمده را در این باشگاه دنبال می کند، افزود: در ابتدای حضورم در این باشگاه گفتم که هدفم ساختن آکادمی خوب، آشتی هواداران با باشگاه، قهرمانی تیم و واگذاری تیم به مردم است که به دنبال محقق کردن آن ها هم هستم.
او درباره اینکه آیا قرار است بلیت فروشی بازی های تراکتورسازی در تبریز توسط این باشگاه انجام شود، گفت: اگر این اتفاق بیفتد بسیار خوب است. اگر فوتبال حرفه ای باشد، بلیت فروشی هم حق مسلم باشگاه ها است.
آجرلو همچنین با اشاره به جلسه روز یکشنبه خود با مدبر، رییس شرکت توسعه و تجهیز امکان ورزشی گفت: قرار است در این جلسه وضعیت ورزشگاه یادگار امام برای فصل آینده مشخص شود. البته این جلسه دوم ما محسوب می شود.
او درباره تشکر از سردار آزمون در فضای اجتماعی پس از اینکه این مهاجم ملی پوش در برنامه تلوزیونی تراکتورسازی را مقصد نخست خود برای حضور در لیگ ایران عنوان کرد، گفت: من به عنوان مدیر تراکتورسازی از این بازیکن تشکر کردم. درهای تراکتورسازی به روی سردار و  هر بازیکنی که این تیم را دوست داشته باشد باز است.
آجرلو درباره اینکه گفته می شود آنها هم خواستار جذب احسان حاج صفی هستند، گفت: ما دو سهمیه دیگر داریم و می توانیم از آنها استفاده کنیم اما تا موقعی که بازیکنی را جذب نکرده باشیم از کسی نام نمی بریم.
او همچنین در پایان خواستار نگاه منصفانه از سوی خبرنگاران و رسانه ها به تراکتورسازی شد و تاکید کرد که در کنار توجه به استقلال و پرسپولیس به این تیم هم توجه شود.
منبع: ایسنا



تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن