تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819131283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز طرح امداد و نجات تابستان 95 در استان تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران خبر داد: آغاز طرح امداد و نجات تابستان 95 در استان تهران سرپرست معاونت امداد و نجات هلال احمر استان تهران از آمادگی کامل این استان برای ارائه خدمات امدادی به مسافرین در طرح امداد و نجات تابستان سال 95خبر داد.
۱۳۹۵ جمعه ۱۸ تير ساعت 08:50

خبرگزاری پانا+طرح تابستان 95+هلال احمر

    به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل ازروابط عمومی جمیعت هلال احمر استان تهران، مرتضی مرادی پور در این خصوص اظهار کرد:در طرح امداد و نجات درطرح تابستان 1395 جمعیت هلال احمر استان با بکارگیری بیش11000 نفر نجاتگر تخصصی در 22 پایگاه و پست موقت و سیار،در طول 77 روز از برگزاری این طرح، خدمات امدادی را به هموطنان و مسافران خروجی و ورودی راه های مواصلاتی استان ارائه خواهند نمود.

وی درادامه افزود:جمعیت هلال احمر استان تهران در طرح امداد و نجات تابستانی امسال با بکارگیری بیش از 110دستگاه خودروی عملیاتی و سایر ظرفیت های ایجاد شده، رشد درصدی 15را نسبت به سال گذشته ایجاد نموده است.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران ، از پاسخگویی 24ساعته شماره ملی امداد و نجات (112) جهت ارائه خدمات امدادی به هموطنان، به ویژه مسافرین طرح تابستانه در جاده ها و محورهای برون شهری خبر داد و ابراز امیدواری کرد: تا با رعایت نکات ایمنی توسط هموطنانمان در طول اجرای طرح مذکور، شاهد کاهش چشمگیر حوادث و سوانح ترافیکی و مصدومیت های ناشی از آن باشیم.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن