تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819820195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فوت دو کاراته کای ملی پوش در سانحه رانندگی در محور سلفچگان- قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم:
فوت دو کاراته کای ملی پوش در سانحه رانندگی در محور سلفچگان- قم

سید امیر دانیال زاده و حسین صفری دو کاراته کای ملی پوش ناشنوایی کشور در سانحه ی دل خراش رانندگی در محور قم سلفچگان در دم جان باختند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم ، 9 ورزشکار دعوت شده از سوی کادر فنی تیم ملی کاراته ناشنوایان ایران به منظور شرکت در مسابقات جهانی هنرهای رزمی 2016 از روز سه شنبه هشتم تیر تمرینات خود را در سالن کاراته ورزشگاه شهدای پنجم مرداد اراک آغاز کرده و تا دیروز سه شنبه 15 تیر این تمرینات نیز پیگیری شد. روز گذشته به عنوان آخرین روز از تمرینات ملی پوشان با صلاحدید سرمربی این تیم به کاراته کاها چند روزی استراحت داده شد تا زمان و مکان آخرین مرحله از اردوی آماده سازی ملی پوشان اعلام شود بر همین اساس ملی پوشان اراک را به مقصد موطن خود ترک کردند. اما این پایان کار این ملی پوشان نبود و متأسفانه به نیک فرجام نیز نرسید و با رخ دادن سانحه رانندگی دو ملی پوش کشور در دم جان باخته و یک نفر نیز راهی بیمارستانی درقم شد تا به شرایط جسمی وی رسیدگی شود. میلاد صادق زاده، سیدامیر دانیال زاده و حسین صفری سه عضو تیم ملی کاراته ناشنوایان کشور بعد از خروج از اراک با خودرو شخصی خود در محور مواصلاتی اراک قم دچار سانحه رانندگی شده و متأسفانه منجر به داغدار شدن دو خانواده از این عزیزان شد. سید امیر دانیال زاده قهرمان طلای المپیک 2013 ناشنوایان در بلغارستان و حسین صفری دو عضو تیم ملی ناشنوایان ایران از جان باختگان این حادثه دل خراش بودند که جان خود را از دست دادند. میلاد صادق زاده دیگر کاراته کای ملی پوشی است که به عنوان راننده خودرو در این حادثه رانندگی بوده که به دلیل شدت جراحات وارده، وی در حال حاضر در بیمارستانی در قم بستری است.
[ مشاهده متن کامل خبر فوت دو کاراته کای ملی پوش در سانحه رانندگی در محور سلفچگان- قم در خبرگزاری تسنیم ]

فوت دو کاراته کای ملی پوش در سانحه رانندگی در محور سلفچگان- قم






چهارشنبه ، ۱۶تیر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tn.ai]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن