تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819872104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردی پس از رابطه با زن شوهردار همسرش را خفه کرد/ زن شوهردار هم دختر 5ساله اش را کشت و خودکشی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مردی پس از رابطه با زن شوهردار همسرش را خفه کرد/ زن شوهردار هم دختر 5ساله اش را کشت و خودکشی کرد
ارتباط نامشروع یک مرد متاهل در کرمان با یک زن شوهر دار منجر به سرانجام شوم شد.
آفتاب‌‌نیوز : دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در تشریح جزئیات این خبر گفت:در پی گزارش مفقودی یک خانم از طرف خانواده وی و با توجه به اهمیت موضوع پرونده به طور ویژه در دستور کار دادستانی و شعب ۷ و ۳ بازپرسی کرمان قرار گرفت.

به گزارش 24 آنلاین، دادخدا سالاری گفت: در ادامه تحقیقات و طی یکسری اقدامات قضائی مشخص شد، قاتل که فردی متاهل و ۳۵ساله است به علت ارتباط نامشروع با یک زن شوهردار،اقدام به قتل فجیع همسر خود می کند و جسد همسر خود را به درون یک چاه در اطراف کرمان می اندازد.

این مقام ارشد قضائی استان کرمان علت ومنشاء اصلی قتل از سوی متهم را ارتباط نامشروع و اغوای شیطان دانست و افزود: قاتل با قساوت قلب اقدام به خفه کرد همسر خود که دختر عموی وی است می کند وسپس مقتول را به داخل یک چاه ۵۰متری پرتاب می کند.

وی گفت: در ادامه پس از اینکه خانم که با قاتل ارتباط نامشروع داشته است از حوادث پیش آمده مطلع می شود، دختر بچه ۵ساله خود را به قتل می رساند.

دادستان کرمان افزود: متاسفانه در ادامه این خانم پس از قتل فرزند خود، اقدام به خودکشی می کند و این حادثه تلخ رقم می خورد.

سالاری افزود: متهم به قتل همسر خود اقرار کرده و پرونده در شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در حال رسیدگی است.



تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن