تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820338347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهکار منصوریان برای مذاکره با حاج صفی


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: راهکار منصوریان برای مذاکره با حاج صفی
منصوریان باید دنبال میانبری باشد تا بتواند حاجی‌صفی را راضی به حضور در استقلال کند. منصوریان نشان داده که مربی باهوشی است. او راهکار جدیدی برای جلب نظر حاجی‌صفی یافته و از همین مسیر دنبال شکار او است. این میانبر کسی نیست جز امید ابراهیمی.
به گزارش آی اسپورت ؛ علی منصوریان یک جای خالی در لیست خود دارد. جایی که گفته می‌شود برای یک شاگرد دیگر خود کنار گذاشته و امیدوار است که در نهایت جذبش کند.


 این شاگرد سابق کسی نیست جز احسان حاجی‌صفی. مدافع چپی که 4 سال قبل شاگرد منصوریان در تیم المپیک بود. همان تیمی که ماجرای کمال کامیابی نیا برایش پیش آمد، مقابل عراق شکست خورد و در نهایت نتوانست جواز صعود به المپیک را کسب کند. حاجی‌صفی جزیی غیر قابل انکار از آن تیم بود. درست مثل افشین و رحمانی.


 برای جذب حاجی‌صفی، منصوریان مسیر دشواری پیش رو دارد. رابطه استاد و شاگردی، به تنهایی نمی‌تواند حاجی‌صفی را به استقلال نزدیک کند. به خصوص که او نیم فصل را در اروپا سپری کرده و البته همچنان و به صورت سفت و سخت سپاهان را خواهان خود می‌بیند. 


پس منصوریان باید دنبال میانبری باشد تا بتواند حاجی‌صفی را راضی به حضور در استقلال کند. منصوریان نشان داده که مربی باهوشی است. او راهکار جدیدی برای جلب نظر حاجی‌صفی یافته و از همین مسیر دنبال شکار او است. این میانبر کسی نیست جز امید ابراهیمی.


 هافبک استقلال دوست صمیمی احسان حاجی‌صفی است. این دو چه در تیم ملی و چه در سپاهان، دوقلوهایی بودند که از یکدیگر جدا نمی‌شدند. حتی رابطه این دو به قدری صمیمی بود که احسان حاجی‌صفی در زمان حضور در سپاهان و در غیاب محرم نویدکیا و هادی عقیلی، بازوبند کاپیتانی را به ابراهیمی سپرد و پشت سر او وارد زمین شد.
 
منصوریان قصد دارد از این رابطه صمیمانه برای قدرتمند شدن استقلال استفاده کند. او به همین دلیل به ابراهیمی ماموریت داده تا حاجی‌صفی را به استقلال نزدیک و او را برای حضور در این تیم ترغیب کند . درست مثل کاری که خسرو حیدری برای تمدید قرارداد امید ابراهیمی انجام داد و در نهایت راهکار منصوریان به نتیجه رسید. این بهترین مسیر برای رسیدن به حاجی‌صفی است.




تاریخ انتشار: ۲۳:۵۷ - ۱۵ تير ۱۳۹۵ - 05 July 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن