تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820316940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتاب «نهال ها و نهادها» در اختتامیه «سی روز با قرآن» رشت رونمایی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


کتاب «نهال ها و نهادها» در اختتامیه «سی روز با قرآن» رشت رونمایی می شود استان‌ها > گیلان - کتاب «نهال ها و نهادها» با موضوع جوانی و جوانان در سیره ی امام خامنه ای (مد ظله العالی)، عصر امروز در اختتامیه مراسم معنوی سی روز با قرآن رشت رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، آیین اختتامیه هجدهمین دوره مراسم معنوی «سی روز با قرآن کریم» اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت، ساعت ١٧:٣٠ امروز (سه شنبه ١٥ تیر ٩٥) در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء(ص) این شهر برگزار خواهد شد. بنا بر این گزارش؛ کتاب دو جلدی «نهال ها و نهادها» نوشته دکتر علیرضا راستگو، در مراسم مذکور رونمایی خواهد شد. موضوع این کتاب، جوانی و جوانان در سیره ی امام خامنه ای (مد ظله العالی) است که جلد نخست آن در ٩١٨ صفحه و جلد دوم آن در ١٠١٣ صفحه، بهار ٩٥ توسط مولف کتاب منتشر شده است. بهای دوره دو جلدی کتاب «نهال ها و نهادها» ٥٣٠ هزار ریال است. یادآور می شود؛ قرائت جزء سی ام قرآن مجید در هجدهمین دوره مراسم «سی روز با قرآن کریم» از ساعت ١٦:٣٠ در مکان پیش گفته آغاز خواهد شد.

کلید واژه ها: استان گیلان - معرفی کتاب -




سه شنبه 15 تیر 1395 - 17:40:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن