تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821258989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت زکات فطریه در اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پرداخت زکات فطریه در اردبیل
استاد حوزه‌های علمیه اردبیل گفت: زکات فطریه تعیین‌شده برای اهالی استان اردبیل با توجه به اینکه قوت غالب آنها نان است 6 هزار تومان تعیین شده است.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛حجت‌الاسلام عبدالله بیدار افزود: اگر فردا اول شوال و روز عید فطر باشد اهالی استان اردبیل بر اساس قوت غالب خود که همان نان مصرفی از گندم است باید به ازای هر فرد 6 هزار تومان فطریه پرداخت کنند. وی گفت: زکات فطریه تعیین شده برای اهالی استان اردبیل با توجه به اینکه قوت غالب آنها نان است 6 هزار تومان تعیین شده است. استاد حوزه‌های علمیه اردبیل بیان کرد: این فطریه مربوط به همه اعضای خانواده است و در پرداخت آن حتی خانواده‌ها نوزاد یک‌روزه را نیز باید در نظر بگیرند تا ذهنیت غلطی که باید فرد روزه‌دار فطریه پرداخت کند از بین برود. بیدار افزود: خانواده‌هایی که قوت غالب سالیان آنها برنج است، باید 15 هزار تومان فطریه پرداخت کنند که ضرورت دارد در شب عید فطر و یا صبح عید فطر این فطریه کنار گذاشته شده و به فقرا داده شود. ویتصریح کرد: اولویت پرداخت زکات فطریه با فقراست و اگر فردی از نزدیکان و بستگان فقیری را می‌شناسد بهتر است این فطریه را به او پرداخت کنند. استاد حوزه‌های علمیه اردبیل در ادامه یادآور شد: سرپرست خانواده باید با در نظر گرفتن تمامی اعضای خانواده خود که نان‌خور او هستند فطریه را پرداخت کنند، البته این پرداختی باید در اولین وقت و به شکل مناسب اتفاق بیفتد.


۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن