تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818988233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار پلیس فتا در مورد روش جدید کلاهبرداری


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: هشدار پلیس فتا در مورد روش جدید کلاهبرداری
رئیس پلیس فتا گلستان گفت: شركت‌های بازاریابی شبكه‌ای و اینترنتی همانند هرمی ها به صورت فیزیكی و برگزاری جلسات و نشست‌های حضوری افراد را جذب و ازآنها کلاهبرداری می کنند.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ حبیب‌الله رجبلی در خصوص اقدامات برخی از مجموعه‌هایی كه به صورت بازاریابی شبكه‌ای و اینترنتی در استان گلستان فعالیت دارند، اظهار داشت: فعالیت فیزیكی و برگزاری مراسم‌ها و كلاس‌های حضوری این مجموعه‌ها غیرقانونی است.

به گزارش میزان، وی ادامه داد: متاسفانه این شركت‌ها كه از طریق مقررات قانونی خودشان در حال فعالیت هستند،‌در حال انجام تخلفاتی هستند كه ما مستندات را جمع‌آوری كردیم و به مراجع ذی‌صلاح ارسال كردیم.

رئیس پلیس فتا گلستان خاطرنشان كرد: این شركت‌ها هیچگونه نمایندگی در استان گلستان ندارند و متاسفانه در حال حاضر در حال اجرای جلساتی هستند كه جذب هم دارند و در حال فعالیت پوششی هستند.

رجبلی با تایید اینكه یكی از این شركت‌ها بیش از یك میلیون و 500 هزار نفر عضو دارد، یادآور شد: فعالیت این شركت‌ها (Marketing Network ) همانند شركت‌های هرمی است و چون نمایندگی این شركت در استان وجود ندارد و اگر مشكلی پیش بیاید، ‌پیگیری موضوع برای دریافت مطالبات بسیار سخت است.

این مقام انتظامی همچنین افزود: مكاتبه‌ای با فتا ناجا و وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شد و اقدامات و تذكرات شدید قانونی به آن شركت داده شد و تا زمانی كه شكایتی ارائه نشود، ما تنها می‌توانیم به مردم اطلاع رسانی كنیم كه مردم دچار مشكل نشوند.

رئیس پلیس فتا گلستان در پایان ابراز داشت:‌ تاكنون معترضان و منتقدان به این امر، محل جلسات این افراد را گزارش نكردند و این خود بیانگر این مطلب است كه این شركت‌ها بسیار پوشیده كار می كنند.




تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن