تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802896945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سد کمندان باید تا پایان امسال آبگیری شود/فولاد و ذوب آهن مهمترین طرحهای ازنا


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


سد کمندان باید تا پایان امسال آبگیری شود/فولاد و ذوب آهن مهمترین طرحهای ازنا استان‌ها > لرستان - فرماندار شهرستان ازنا در تشریح پروژه های اقتصاد مقاومتی در سطح این شهرستان ضمن اشاره به 34 پروژه گفت: مجتمع فولاد و ذوب آهن شهرستان ازنا و 14کیلومتر اول جاده ازنا شازند از مهمترین این طرح ها برای سالهای 95و96 بشمار می آید

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،اسد عبداللهی در گفتگو با ازناخبر با اشاره به طرح پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: در سطح کشور سه استان آذربایجان شرقی، کرمان و لرستان بعنوان استان های پایلوت در این طرح انتخاب شده اند.

فرماندار شهرستان ازنا خاطر نشان کرد: مجتمع فولاد و ذوب آهن شهرستان ازنا، فاز دوم دارو سازی بایر افلاک ازنا، 14 کیلومتر اول جاده ازنا اراک که تا هفته دولت باید به بهره برداری برسد از جمله مهمترین این طرح ها است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: احداث پایگاه اورژانسی جاده ای 115، مرکز سلامت روستایی، احداث 116واحد مسکن مهر و طرح هادی سه روستای شهرستان ازنا از دیگر پروژه های ابلاغی به شهرستان ازنا می باشد.

عبداللهی در ادامه افزود: از دیگر برنامه های محوله در سالهای 1395 و 1396 احداث 188واحد مسکن روستایی در شهرستان ، آبگیری سد کمندان که باید تا پایان امسال آبگیری شود، می باشد.

فرماندارازنا

فرماندار ازنا در خصوص سایر این طرح ها ادامه داد: توسعه سیستم های آبیاری نوین در سطح 900هکتار، توسعه باغات به مساحت 160هکتار، تولید 3هزار تن گوشت قرمز و کشت گیاهان دارویی در 32 هکتار از دیگر برنامه هایی است که به این شهرستان ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: تولید 31هزار تن شیر و هفت طرح کشاورزی، تولید سالانه 50هزار تن گندم ، هزار و هفتصدو بیست وهشت هکتار کلزا در 2سال، آبرسانی روستای طیان، نصرت آبادو مجتمع آبرسانی دره تخت و تکمیل سالن چند منظوره روستای گلیجرد از دیگر طرح ها می باشد.

عبداللهی به واگذاری استخر شنا بر اساس ماده 27 که از دیگر برنامه هاست اشاره کرد و ادامه داد: اتمام دبیرستان 24کلاسه ، سالن چند منظوره شهید ملکی، مجموعه گردشگری و دریاچه مصنوعی ازنا از جمله پروژه های اقتصاد مقاومتی در سالهای 95 و 96 در ازنا می باشد.

فرماندار ازنا در خصوص چگونگی اجرای این پروژه ها خاطر نشان کرد: این برنامه های ابلاغی به شهرستان ازنا باید طی سالهای 95 و 96 در این شهرستان به اتمام برسند و در واقع طرح دو ساله اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خواهد بود.

عبداللهی تصریح کرد: البته به جز بحث فولاد در بخش صنعت و روستایی و برش شهرستانی برنامه ای به ما ابلاغ نشده که قرار است طی این هفته برنامه های این حوزه ها نیز به شهرستان ازنا ابلاغ شود.

کلید واژه ها: استان لرستان -




سه شنبه 15 تیر 1395 - 09:25:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن