تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813239245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معادلات فجر را بر هم می‌زنیم دست‌نشان: بی‌صبرانه منتظر حضور هواداران هستم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معادلات فجر را بر هم می‌زنیمدست‌نشان: بی‌صبرانه منتظر حضور هواداران هستم
خبرگزاری فارس: دست‌نشان: بی‌صبرانه منتظر حضور هواداران هستم
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: عاشقانه دست تک‌تک هواداران آبادانی را می‌بوسم و بی‌صبرانه منتظر حضور پرشور آنان در استادیوم تختی آبادان خواهم بود.

نادر دست‌نشان امروز پیش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: بسیار بازی مهمی را در پیش داریم، چراکه فجر تیم بسیار با تجربه‌ای است و از امکانات خوبی بهره می‌برد، سبک بازی فشرده‌ای دارد و روی ضد حملات نیز خوب کار می‌کند.

وی ادامه داد: ما با آنالیزی که کرده‌ایم امیدواریم بتوانیم کیفیت خوبی را در زمین بازی از خود به‌جای بگذاریم و روز خوبی را برای شهر آبادان و استان خوزستان رقم زنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان اظهار کرد: مطمئناً با حمایت تماشاگران پرشور آبادانی در کار خود موفق خواهیم بود و می‌توانیم باانرژی که هواداران ما به تیم منتقل می‌کنند برنده میدان باشیم.

دست‌نشان افزود: قطعاً تمام تلاش خود را کرده‌ایم که بر روی مسائل روانی بازیکنان کار کنیم و با اجرای تمرینات متنوع سعی در حفظ روحیه تیم داشتیم و حتماً روز دوشنبه با یک روحیه بالا پای به میدان خواهیم گذاشت.

وی عنوان کرد: از تماشاگران نیز تقاضا دارم به مسائل روحی روانی تیم کمک کنند و اجازه دهند بازیکنان تا پایان بازی با آرامش به کار خود در زمین بپردازند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یادآور شد: در هر صورت در این دیدار نباید برای زدن گل عجله کرد، چراکه تیم حریف بسیار منسجم است و در صورت گرفتن اشتباهی از سوی ما خواهد ماند کار را برای ما دشوار خواهد کرد.

وی تأکید کرد: مطمئن هستم در پایان بازی یک پیروزی بزرگ را به مردم آبادان تقدیم خواهیم کرد و جشن صعود به لیگ برتر را در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌کنیم.

دست‌نشان در ادامه گفت: عاشقانه دست تک‌تک هواداران آبادانی را می‌بوسم و بی‌صبرانه منتظر حضور پرشور آنان در استادیوم تختی آبادان خواهم بود، زیرا این شهر تماشاگران و پیشکسوتان بزرگی دارد و آنها می‌توانند شرایط را برای نفت آبادان و یک پیروزی بزرگ مهیا کنند.

سرمربی زردپوشان آبادانی اشاره کرد: با حفظ آرامش و حمایت همه‌جانبه تماشاگران، پیشکسوتان، مسؤولان موفقیت کسب خواهد شد و ما نیز سربازانی هستیم که برای موفقیت و اعتلای نام فوتبال آبادان به تلاش خود تا آخرین دقیقه ادامه خواهیم داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ غایبی در این دیدار نخواهیم داشت و با تمام توان خود به مصاف فجرسپاسی می‌رویم اما مطمئناً تغییراتی را در ترکیب تیم به وجود خواهیم آورد و معادلات تیم حریف را بر هم می‌زنیم.

بر اساس این گزارش، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر فردا دوشنبه از ساعت 17 و 15 دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان میزبان فجر سپاسی شیراز خواهد بود و در صورت پیروزی در این دیدار به‌عنوان سومین تیم از لیگ دسته اول راهی لیگ برتر فوتبال کشور خواهد شد.

این تیم هم‌اکنون با 59 امتیاز در مکان چهارم و در تعقیب فجرسپاسی 60 امتیازی  است.

انتهای پیام/72013/ت40

95/02/26 :: 10:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن