تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818891862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان: رئیس هیأت بوکس کردستان به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان:رئیس هیأت بوکس کردستان به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد
خبرگزاری فارس: رئیس هیأت بوکس کردستان به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: طی اعلام فدراسیون بوکس، جمال فرنگیس‌زاده رئیس هیأت کردستان به عنوان مربی به اردوی تیم ملی بوکس فرا خوانده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد جولایی امشب در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: با اعلام کادر فنی تیم ملی بوکس دور جدید تمرینات اردوی تیم ملی با حضور 13 بوکسور، از روز 25 اردیبهشت در مجموعه ورزشی انقلاب تهران پیگیری خواهد شد. وی ادامه داد: دعوت‌شوندگان به اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشور در اوزان 52، 60، 64، 69، 75 و 91 کیلوگرم به مدت 20 روز زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرینات فنی برای حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک می‌پردازند.
به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان، در این اردو  5 مربی تیم ملی را هدایت و همراهی می‌کنند و جمال فرنگیس‌زاده رئیس هیأت کردستان از سوی فدراسیون بوکس به عنوان مربی در کنار کادر فنی خواهد بود. 
جولایی افزود: تیم ملی بوکس کشورمان خود را برای حضور پرقدرت در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک که 18 خرداد در باکو آذربایجان برگزار خواهد شد، آماده می‌کند.
مدیرکل ورزش وجوانان گفت: فرنگیس‌زاده از اواخر سال 92 سکان هیأت بوکس استان کردستان را بدست گرفت و همچنان دارای مدرک درجه 1 مربیگری این رشته ورزشی است. * ورزشکار کردستانی به مسابقات جهانی بیلیارد دعوت شد جولائی در ادامه افزود: آرمین محمودی از استان کردستان همراه با یک ملی پوش بیلیارد ایران به منظور شرکت در رقابت‌های جهانی ناین‌بال در مردادماه سال‌جاری به کشور قطر اعزام خواهد شد. وی گفت: مرحله انتخابی مسابقات ناین‌بال قهرمانی جهان ٢٠١٦ در روزهای 4 تا 7 مردادماه در دوحه قطر برگزار می‌شود.   جولائی خاطرنشان کرد: آرمین محمودی از استان کردستان به عنوان بازیکن اصلی همراه با دیگر ملی‌پوش منتخب از سوی فدراسیون  از روز 9 تا 14 مردادماه سال‌جاری در مرحله اصلی (stage 2) به رقابت خواهند پرداخت.
مدیرکل ورزش وجوانان استان تصریح کرد: همچنین این ملی پوش کردستانی 26 اردیبهشت‌ماه در بیستمین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد در رشته ناین‌بال که بمناسبت آزادی خرمشهر در خوزستان برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.
 
وی اضافه کرد: آرمین محمودی از استان کردستان دارای رنکنیگ اول کشوری و به عنوان بازیکن ملی پوش، عناوین متعدد کشوری و همچنین حضور در رقابت‌های جهانی و بین‌المللی را در کارنامه خود دارد.
انتهای پیام/79004/ذ30

95/02/25 :: 23:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن