تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802894551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرتغال، ولز، فرانسه و آلمان همه در انديشه فينال


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پرتغال، ولز، فرانسه و آلمان همه در انديشه فينال
با پايان يافتن مرحله يك چهارم نهايي رقابت‌هاي يورو 2016 چهره 4 تيم راه يافته به نيمه‌نهايي اين مسابقات مشخص شد. به اين ترتيب پرتغال با ولزو فرانسه با آلمان دو بازي مرحله نيمه‌نهايي را برگزار مي‌كنند.
نویسنده : فريدون حسن 


اما در آخرين بازي مرحله يك چهارم نهايي يك‌شنبه شب فرانسه ميزبان در ورزشگاه استادو فرانس پاريس رو در روي ايسلند تيم شگفتي‌ساز يورو قرار گرفت، ديداري كه در نهايت با برتري پرگل خروس‌ها به پايان رسيد. فرانسوي‌ها در برابر ايسلند بازي را هجومي آغاز كردند، به طوري كه وقتي عقربه‌هاي زمان‌سنج دقيقه 20 بازي را نشان مي‌داد با دو گل ژيرو و پوگبا 2 بر صفر جلو بودند و ايسلند حرفي براي گفتن نداشت. در ادامه اين نيمه پايت و گريزمان هم دو گل ديگر زدند تا عملاً در پايان 45 دقيقه اول بازي ايسلند با يورو خداحافظي كند.  هرچند مردان سرزمين يخ در نيمه دوم دو گل توسط سيگورتسون و بيورانسون به ثمر رساندند اما گل دقيقه 59  ژيرو اين دو گل را كم‌اثرتر كرد تا در نهايت ميزبان مسابقات با برتري 5 بر 2 گام به مرحله نيمه‌نهايي مسابقات بگذارد.
 
پرتغال ـ ولز، چهارشنبه 23:30
اما از فردا شب ديدارهاي مرحله نيمه‌نهايي مسابقات آغاز مي‌شود تا فوتبال اروپا به نقطه اوج خود نزديك شود. اولين مسابقه بين دو تيم پرتغال و ولز برگزار مي‌شود. بدون ترديد تقابل دو ستاره رئال مادريد در جريان اين بازي يعني كريستيانو رونالدو در پرتغال و گرت بيل در ولز جذابيت‌هاي اين ديدار را دو چندان مي‌‌كند. اما اين تنها نكته قابل توجه و مهم اين ديدار كه چهارشنبه شب از ساعت 23:30 در ورزشگاه المپيك ليون آغاز مي‌شود، نيست.
پرتغال تيمي است كه با بهره‌گيري از ستاره‌هايي چون رونالدو، ناني و په‌په با چهار مساوي و يك برد به  اين مرحله رسيده است. نتايج نااميدكننده‌ اين تيم در مرحله گروهي و صعود به عنوان تيم سوم جدول به مرحله بعد با بازي دشوار اين تيم برابر كرواسي همراه شد كه در وقت‌هاي اضافي با يك گل به سود آنها به پايان رسيد، يا پيروزي در ضيافت پنالتي‌ها برابر لهستان باعث شده تا امروز و قبل از بازي مرحله نيمه‌نهايي همگان حضور پرتغال در اين مرحله را حضوري از روي شانس و اقبال عنوان كنند.  در طرف مقابل اما تيمي قرار دارد كه به عنوان يكي از شگفتي‌سازان يورو مطرح شده بدون ترديد پيروزي بزرگ ولز مقابل بلژيك پرستاره و البته مدعي نتيجه‌اي بود كه مدت‌ها از ذهن علاقه‌مندان به فوتبال بيرون نمي‌رود. ضمن اينكه شياطين سرخ يورو در مرحله گروهي هم بازي‌هاي قابل توجه و خوبي را از خود به نمايش گذاشتند و برخلاف پرتغال به عنوان تيم اول صعود كردند. هرچند كه در اين مرحله تنها يك تيم مي‌تواند به فينال راه پيدا كند، به همين دليل زياد نبايد به نتايج گذشته دلخوش بود.
رونالدو فوق ستاره و  كاپيتان تيم‌ملي پرتغال در خصوص بازي مرحله نيمه‌نهايي برابر ولز مي‌گويد: «اطمينان دارم كه ولز را شكست مي‌دهيم و به فينال راه پيدا مي‌كنيم. من تا الان هيچ جامي را براي پرتغال به دست نياورده‌ام و براي رسيدن به اين روياي خود از جان مايه مي‌گذارم. بازي سختي پيش رو داريم اما ما هم آماده رويارويي با هر تيمي هستيم.»
 
فرانسه ـ آلمان، پنج‌شنبه 23:30
اما در بزرگ‌ترين رويارويي اين مسابقات پس از ديدار حساس و سرنوشت‌ساز ايتاليا و آلمان در مرحله قبل، پنج‌شنبه شب فرانسه ميزبان در ورزشگاه ولودروم مارسي مقابل آلمان قرار مي‌گيرد.  لازم به ذكر نيست كه ديدار دو تيم از چه حساسيتي برخوردار است، ميزبان به هيچ عنوان نمي‌خواهد با شكست در اين ديدار ناكامي‌هاي چند دوره اخير و شكست‌هاي تلخ جام‌جهاني گذشته را براي هواداران تكرار كند، فرانسوي‌ها از تيمشان جام مي‌خواهند و ديديه دشان اين موضوع را به خوبي درك مي‌كند. او مي‌گويد: «آلمان قطعاً بهترين تيم جهان است، حتي اگر ايتاليا براي آنها زحمت زيادي ايجاد كرده باشد به هيچ عنوان نبايد آنها را دست كم گرفت. بايد تمام تلاشمان را براي پيروزي انجام دهيم.» در سوي مقابل اما قهرمان جهان قرار دارد، تيمي كه به نظر بسياري از كارشناسان فوتبال بي‌نقص‌ترين تيم يوروست هر چند كه برابر ايتاليا با چالش روبه‌رو شد.
البته ژرمن‌ها براي حضور مقابل فرانسه دو مصدوم و يك محروم دارند و بايد ديد يواخيم‌لو براي جانشيني آنها چه فكري كرده است. سامي خديرا در جريان بازي با ايتاليا مصدوم شد و به بازي با فرانسه نمي‌رسد و متس هوملس نيز با اخطاري كه مقابل ايتاليا گرفت از حضور مقابل فرانسه محروم شد، ماريوگومس هم مصدوم است كه البته شدت مصدوميت او به حدي است كه حتي در صورت صعود آلمان‌ها به بازي نهايي نيز نمي‌تواند تيمش را همراهي كند.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن