تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803578092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دغدغه‌های مشترک کونته - کی‌روش


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
دغدغه‌های مشترک کونته - کی‌روش
دغدغه‌های مشترک کونته - کی‌روش منافع تیم ملی و باشگاه‌ها گره خورده نیست و هر کدام می‌خواهند راه خود را انتخاب کنند، این جدل جهانی و حل‌نشدنی است.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ یک نفس و بدون پاراگراف. حرف‌های آنتونیو کونته را باید بخوانیم، برای اینکه بدانیم جدل تیم ملی و باشگاه‌ها جهانی است، پایان‌ناپذیر و بی‌نتیجه. آخرش هیچ کس نمی‌فهمد این فوتبال باشگاهی است که فوتبال اصلی است یا فوتبال ملی همه چیز است و نتیجه نهایی فوتبال.

«من هیچ کس را در کنار خودم نمی‌دیدم؛ رسانه، هیچ کس. این جنگ کونته علیه همه بود. من همیشه برای منافع تیم ملی ایتالیا جنگیدم نه برای خودم. راستش را بخواهید من هیچ حامی در این تیم نداشتم. تصمیم خود برای ترک ایتالیا را چند وقت پیش گرفتم. این را انکار نمی‌کنم که در مقطعی من دوست داشتم از فرصتم برای ادامه دادن به کارم در این تیم استفاده کنم. با این حال اتفاقاتی در این تیم برای من رخ داد که نمی‌توانستم چشمم را روی آنها ببندم. من با تمام وجودم جنگیدم تا بتوانم تاریخ فینال جام حذفی را جلو بکشم و با بازیکنانم کار کنم چون شانس‌مان را برای تحقق یک هدف بزرگ زیاد می‌دیدم. تنها امید ما این بود که مثل یک ماشین جنگی کوچک کار کنیم. فکر هم می‌کنم که امروز توانستیم این را ثابت کنیم. امیدوارم که توانسته باشیم تأثیری ماندگار از نظر عشق به تیم ملی و پیراهن تیم ملی ایتالیا را ایجاد کنیم. تلاش کردیم تا این پیام را به همه منتقل کنیم و امیدوارم که با وجود حذف‌مان توانسته باشیم این کار را انجام داده باشیم.»

کونته هرگز موفق نشد در برنامه بازی‌های کالچو دست ببرد یا میلان و یوونتوس را قانع کند که با تیم ملی همکاری کنند. جدلی که بین کارلوس کی‌روش و باشگاه‌های ایرانی پدید آمده، یکی از صدها جدل اینچنینی در فوتبال است، بی‌پایان و بی‌نتیجه. تمام کسانی که می‌خواهند با بزرگنمایی فوتبال ملی و ترغیب احساس ملی، باشگاه‌ها را صاحب اهمیت درجه دوم کنند اشتباه می‌کنند و تمام کسانی که فوتبال باشگاهی را اوج تلقی می‌کنند نیز، این همه شور ملی را در فوتبال نادیده می‌گیرند. راه میانه‌ای هم اغلب پیدا نمی‌شود. منافع تیم ملی و باشگاه‌ها گره خورده نیست و هر کدام می‌خواهند راه خود را انتخاب کنند. این جدل جهانی و حل‌نشدنی است.

در مصاحبه کونته همه چیز هست. دغدغه بیچاره‌کننده مربیان ملی که باید بدون تمرین تیم بسازند. آن سو باشگاه‌ها هستند که سرمایه‌گذاری دیوانه‌وار خود را در خطر می‌بینند و اردوهای بلندمدت تیم ملی می‌تواند گرفتارشان کند. در این میان اما کونته بیش از آنکه از باشگاه‌ها گله کند، با فدراسیون فوتبال ایتالیا و رییسش –تاوکیو- بحث دارد که چرا نتوانسته برنامه‌هایش را اجرایی کند. واقعیت این است که شاید اگر کونته فرصت بیشتری برای تیم ساختن داشت، از آلمان هم رد می‌شد و تیم باشکوهش را که وابستگی‌اش به تیم بودن حتی بیش از وابستگی‌اش به بوفون بود به موفقیت بزرگتری می‌رساند اما باشگاه‌ها ستاره‌های‌شان را از سر راه پیدا نکرده‌اند.

این مساله در فوتبال ایران یک تبصره کلیدی دارد، اینکه کیفیت تمرین‌ها در باشگاه‌ها کیفیت قابل اعتنایی نیست و کی‌روش حق دارد بیش از کونته برای برگزاری اردوهای بلندمدت برنامه بریزد اما این حق کی‌روش به معنای این نیست که مثلا برانکو ایوانکوویچ تیمش را دودستی به کی‌روش تقدیم کند. جدل بی‌پایان است و بی‌نتیجه. آخرش هیچ کس نمی‌فهمد کدام گزینه را باید تیک بزند.

منبع: ایران ورزشی


95/4/14 - 14:17 - 2016-7-4 14:17:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن