تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819220175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین وضعیت استقلال از زبان عبداللهی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: آخرین وضعیت استقلال از زبان عبداللهی
مشاور افشارزاده گفت: سجاد شهباززاده همچنان در حال مذاکره با باشگاه است تا تکلیفش را روشن کند.
به گزارش نامه نیوز ، نصراله عبداللهی در گفت و گو با کاپ، درباره آخرین وضعیت استقلال پیش از سفر به ارمنستان اظهار داشت: پس از تمریناتی که در این مدت انجام شد یک بازی دوستانه هم انجام دادیم که برای تیم مفید بود. این دیدار برای محک خوردن بازیکنان در شرایط سنگین بدنسازی بود. برد و باخت در این دیدار اصلا ملاک نبود و اعضای تیم فقط باید در این دیدار به میدان می رفتند تا هم از توپ و بازی دور نمانده باشند و هم در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

وی ادامه داد: قرار است امروز به ارمنستان برویم تا اردوی دوم بدنسازی مان را در آن منطقه برپا کنیم. در این اردو دو یا سه بازی تدارکاتی هم ترتیب داده شده که باید با انجام آنها به هماهنگی بیشتری برای حضور در لیگ برتر دست پیدا کنیم. این اردو بیشتر به کارهای تاکتیکی اختصاص خواهد داشت و در نهایت فکر می کنم این تمرینات کمک زیادی به هماهنگی بیشتر تیم خواهد کرد.

عبداللهی در ارتباط با آخرین وضعیت شهباززاده و استقلال گفت: مذاکرات با این بازیکن همچنان ادامه دارد و هنوز به نتیجه قطعی دست پیدا نکرده ایم. او هم می خواهد از استقلال جدا شود وهم از طرفی شرایط برای انتقالش چندان مهیا نیست. باید صبر کرد و به این بازیکن فرصت داد تا درباره آینده خود تصمیم گیری کند. او بازیکن با اخلاقی است و امیدوارم تصمیم منطقی بگیرد.

مشاور افشارزاده در ارتباط با نقل و انتقالات لیگ برتر گفت: از نقل و انتقالات مان رضایت کامل داریم. به لطف یارگیری خوبی که داشتیم در هر پست دو ، سه بازیکن داریم و از ای نظر فکر می کنم شرایط برای استقلال خوب است.

وی در این باره که سرپرستی تیم در ارمنستان با چه کسی است گفت: با توجه به شرایط جسمانی منصور پورحیدری قرار شد که او در تهران بماند و به این سفر نیاید. من دراین مدت در ارمنستان کنار تیم هستم و امور مربوط به سرپرستی تیم را انجام خواهم داد.

عبداللهی در پایان گفت: شکر خدا همه چیز در استقلال امیدوار کننده است و باید کمی صبر داشت تا با گذر زمان وضعیت تیم از این هم بهتر شود. حتم دارم با این انگیزه بازیکنان و البته کادر فنی روزهای خوبی در انتظار استقلال است.



منبع: کاپ

مطالب مرتبط
عبداللهی: فوتبالیستی مثل شهباززاده کم پیدا می‌شود



۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن