تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818947940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احداث 1000 واحد مسکونی مددجویی در خراسان شمالی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی : احداث 1000 واحد مسکونی مددجویی در خراسان شمالی مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) خراسان شمالی با تشریح فعالیت ها وخدمات عمرانی کمیته امداد به مددجویان در سال 95 گفت: امسال پیش بینی می شود 1000 واحد مسکونی روستایی وشهری برای خانواده های محروم استان کلنگ زنی واحداث شود.
۱۳۹۵ دوشنبه ۱۴ تير ساعت 10:04

خبرگزاری پانا+

  به گزارش خبرنگارپانا از خراسان شمالی، عباس اهرابی با بیان اینکه این طرح هم اکنون در مرحله شناسایی نیازمندان وتشکیل پرونده قرار دارد وبخشی از این واحد ها، کار احداث آن آغاز شده است گفت: امسال قرار است با استفاده از ظرفیت مددکاران، نیاز های خانواده های مددجو پس از شناسایی اولویت بندی وسپس نسبت به رفع آنها اقدام شود. وی میزان اعتبار مورد نیاز برای هر واحد مسکونی شهری را 25 میلیون تومان عنوان کرد وافزود: واحد های مسکونی روستایی نیز هر کدام نیازمند 15 میلیون تومان اعتبار می باشد. اهرابی درباره مسکن مهر در دست اقدام این نهاد نیز یاد آور شد: تا کنون 756 واحد مسکونی مهر برای مددجویان در نظر گرفته شد که 226 واحد آن تحویل و به بهره برداری رسیده است و امسال قرار است 300 واحد دیگر از این مجموعه به مددجویان واگذار شود. وی خاطر نشان کرد: تا کنون بیش از یک میلیارد تومان برای ساخت وخرید مسکن مهر مددجویان هزینه شده است. از مجموع رقم هزینه شده حدود 300 میلیون تومان آورده مددجویان وباقیمانده نیز از محل اعتبارت دولتی وحمایتی هزینه شده است. اهرابی در بخش دیگری از سخنانش تشکیل جلساتی بین حوزه های حمایت و مسکن در سطح استان و همچنین آموزش مددکاران و کارشناسان مسکن در راستای طرح ویژه تامین مسکن مددجویان را از دیگر برنامه های این نهاد در طول سال 95 معرفی کرد. وی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 13 میلیارد تومان اعتبار در سرفصل‌های مختلف مسکن جهت خرید،ساخت و انجام تعمیرات هزینه شده است، عنوان کرد: سال گذشته 107 واحد مسکن شهری برای مددجویان ساخته وتحویل داده شد. اهرابی به فعالیت جدید امداد اشاره کرد وافزود: مردمی کردن فعالیت‌های کمیته امداد با محوریت مساجد از اولویت‌های این نهاد است و در هر مسجد یک مرکز نیکوکاری تشکیل شده که حمایت‌ها از طریق این مرکز از نیازمندان انجام می‌گیرد. امسال 2500 مددجوی نیازمند مسکن توسط مراکز نیکوکاری شناسایی شدند که بخشی از این واحد ها با استفاده از کمک خیران احداث می شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن