تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815363477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هالیوودی های مشهور که بدجوری طرفدار حیوانات اند!(2)+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: آن دسته از افرادی که حیوان دست آموز و خانگی دارند با این موضوع موافقند که حیواناتی مانند گربه و سگ شادی زیادی برای صاحبانشان می آورند و در واقع منبعی از سرگرمی بی پایان هستند.

هالیوودی های مشهور که بدجوری طرفدار حیوانات اند!(2)+تصاویر
هالیوودی هاآن دسته از افرادی که حیوان دست آموز و خانگی دارند با این موضوع موافقند که حیواناتی مانند گربه و سگ شادی زیادی برای صاحبانشان می آورند و در واقع منبعی از سرگرمی بی پایان هستند. جالب است بدانید که ستاره های زیر هم به شدت عاشق حیوانات خانگی شان هستند و زندگی بدون این موجودات زبان بسته برایشان قابل تصور نیست. این فهرست را با چهره هایی که دیوانه گربه هایشان هستند آغاز می کنیم و سپس از سلبریتی هایی که جزو دوستداران سگ هستند نام می بریم. 11. هیو جکمنکافی است نگاهی به صفحه اینستاگرام هیو جکمن بیندازید تا متوجه شوید که او کاملاً عاشق دو سگش، آلگرا و دالی، است. این سه اغلب با هم در خیابان های نیویورک دیده می شوند که برای خودشان راه می روند و از بودن کنار هم واقعاً لذت می برند. آنچه این منظره را دوست داشتنی تر می کند این است که هر وقت ستاره فیلم های Wolverine و "مردان ایکس" را می بینید که با سگ های محبوبش به پیاده روی رفته، همیشه و همیشه لبانش خندان است و کاملاً سرحال و خوشحال است و تابحال کسی را ندیده ایم که این قدر به حیوانات خانگی اش ببالد. اغلب آقایان از اینکه با دو تا سگ کوچک دیده شوند که لباس به تن دارند، شاید خجالت بکشند، ولی هیو هرگز اینطور نبوده است. هیو آنقدر این سگ ها را دوست دارد که حتی وقتی در خانه نیست و برای فیلمبرداری خارج از شهر است، با بولداگ فرانسوی و پودل تری‌یر دورگه اش اسکایپ می کند تا آنها را ببیند و دلتنگ شان نباشد.
هالیوودی های مشهور که بدجوری طرفدار حیوانات اند!(2)+تصاویر

12. رایان گاسلینگ بعد از آنکه رایان گاسلینگ سگش جورج را عشق زندگی اش نامید، دیگر چیزی برای گفتن نمی ماند جز اینکه آقای گاسلینگ یکی از طرفداران پر و پا قرص حیوان خانگی به خصوص سگ است. جدا از اینکه وی یکی از محبوب ترین و خوش تیپ ترین بازیگران هالیوودی نسل خود است، به خاطر آوردن جورج به محل کارش نیز معروف شده است. با آنکه رایان دوستان و همکاران زیادی دارد که هنگام فیلمبرداری در کنارش هستند، ولی ظاهراً خیلی دلش برای سگش تنگ می شود که نمی تواند دورش اش را تحمل کند و می خواهد جورج هر جا که می رود در کنارش باشد. اگر بخواهیم عمق رابطه عاطفی بین این دو را توصیف کنیم باید اشاره کنیم به یک موضوع: وقتی این آقای بازیگر قرار بوده برای فیلمبرداری فیلم Only God Forgives به تایلند سفر کند، تصمیم می گیرد که جورج را پیش دوستانش بگذارد و تنها مشکلش این بوده که نمی توانسته به کسی آنقدر اعتماد کند که بهترین دوستش را پیش او بگذارد، بنابراین این افتخار نصیب ایوا مندز می شود تا از جورج مراقبت کند. همانطور که می دانید این اقدام، حرکتی هوشمندانه بود، هر چه باشد رایان و ایوا حالا با هم هستند و دو فرزند هم دارند.
هالیوودی های مشهور که بدجوری طرفدار حیوانات اند!(2)+تصاویر

13. لیدی گاگامگا استار دنیای موسیقی پاپ، صاحب یک سگ کوچولوی دوست داشتنی به نام آسیا نیز هست و کاملاً از این لحاظ به خود و سگش می بالد. لیدی گاگا آنقدر بولداگ فرانسوی اش را دوست دارد که راه دیگری برای توصیف آن جز کلمه "پرنسس" برایش وجود ندارد. آسیا که لیدی گاگا دوست دارد بَتپیگ خطابش کند، خیلی زود تبدیل به یکی از مشهورترین سگ های سلبریتی در دنیا شد که صفحه اینستاگرام و حساب توئیتر خودش را دارد و حتی روی جلد مجله هارپرز بازار هم رفته است. با آنکه سازمان PETA از گاگا به خاطر به اشتراک گذاشتن تصاویری از سگش با گوشواره انتقاد کرده، ولی کسی شک ندارد که این خانم خواننده عاشق آسیا است و اگر صاحب سگی را با عنوان "مادر هیولا" بشناسند، تعجبی ندارد که خود آن سگ هم نرمال و عادی نخواهد بود. از شوخی گذشته، لیدی گاگا عاشق سگش است و هر کاری لازم باشد می کند تا این حیوان در رفاه باشد.
هالیوودی های مشهور که بدجوری طرفدار حیوانات اند!(2)+تصاویر

14. زوئی دشانلدنیا قطعاً به انسان های بیشتری مانند زوئی احتیاج دارد. علیرغم این موضوع که خانم دشانل بازیگر/خواننده/مدل بسیار بااستعداد و موفقی است، در مورد دستاوردهایش بسیار فروتن و کم ادعا نیز هست. چیزی که همه همیشه زوئی را به خاطر آن تحسین می کنند این است که سعی دارد از نشریات زرد دور باشد، مگر آنکه خبر مهمی داشته باشد که بخواهد آن را با طرفدارانش در میان بگذارد. آنچه باعث می شود این خانم بازیگر بیشتر مورد علاقه طرفدارانش قرار بگیرد، داستان جالبی است که درباره پذیرفتن یک سگ به عنوان حیوان خانگی با مردم در میان گذاشت. زوئی که همیشه می گفت چقدر دوست دارد یک سگ داشته باشد، به یک پناهگاه حیوانات سر می زند تا رویای همیشگی اش را بالاخره به تحقق برساند. وقتی او سگی به نام دات را می بیند همانجا مهر این سگ به دلش می افتد و می فهمد که این سگ همان حیوانی است که همیشه دنبالش بوده است. وقتی زوئی تصمیم می گیرد دات را با خودش به خانه ببرد، کارکنان آن پناهگاه به او اطلاع می دهند که دات یک خواهر هم دارد که بعدها زوئی اسمش را زلدا می گذارد. بنابراین خانم زوئی دشانل هر دو سگ را می پذیرد و از تصمیم خود برای رفتن به این پناهگاه دوچندان خشنود می شود.
 هالیوودی های مشهور که بدجوری طرفدار حیوانات اند!(2)+تصاویر

15. جانی دپ و امبر هرددرست است که این روزها میانه جانی دپ و امبر هرد خوب نیست و روزی نیست که نشریات زرد از جدا شدن این زوج بازیگر خبری منتشر نکنند. ولی ماجراها و داستان هایی که این زوج در کانون آن قرار دارند فقط به مسائل زندگی مشترک شان ختم نمی شود. وقتی خوب فکر می کنید، می بینید که سگ های مشهور هرگز سوژه رسوایی و جنجال نبوده اند تا اینکه جانی دپ و همسرش امبر هرد تصمیم می گیرند که سگ های تری‌یر یورک‌ شایر دوست داشتنی شان به نام های بو و پیستول را قاچاقی وارد استرالیا کنند. بعضی از شما شاید یادتان باشد که وزیر کشاورزی استرالیا تهدید کرده بود که این سگ های کوچک باید کشته شوند، زیرا این زوج در گمرک این کشور اظهارنامه ای برایشان پر نکرده بودند. در هر صورت بو و پیستول بدون آنکه ضرری به آنها برسد استرالیا را ترک می کنند، ولی باور کنید یا نکنید، آقای وزیر از تهدید به کشتن این دو توله سگ بیست سانتیمتری کاملاً به خودش می بالید. با آنکه حالا این قضیه خنده دار به نظر می رسد، ولی مردم استرالیا از کل این قضیه خیلی هم ناراحت بودند که در نهایت باعث شد، خانم هرد، همسر جانی دپ، متهم به قاچاق شود. اینکه در نهایت قضیه به کجا ختم شد از آن بی خبریم، ولی مشخص است که این زوج کاملاً عاشق سگ هایشان هستند.
هالیوودی های مشهور که بدجوری طرفدار حیوانات اند!(2)+تصاویر

16. میکی رورکاز یک طرف سلبریتی هایی هستند که واقعاً دیوانه سگ هایشان هستند، و در طرف دیگر میکی رورک را داریم! میکی در کل زندگی اش عشق به سگ ها را به سطح بسیار بالایی رسانده تا جائی که او ادعا می کند  توله سگ هایش جان او را نجات داده اند و به او نیرو و توان داده اند تا از سرنوشتی تاریک بازگردد و راهش را پیدا کند. این هنرپیشه مشهور و بوکسور حرفه ای سگ های متعددی دارد که همه آنها را دوست دارد و از آنها مراقبت می کند. در میان این سگ ها، یک سگ ناجی هم هست که میکی آن را از رومانی آورده، ولی سگی که بیشترین تأثیر را روی میکی داشته، یک دورگه چیهواهوا به نام لوکی است. این سگ به آقای رورک کمک کرد تا زندگی اش را رو به راه کند. وی تابحال چند بار اشاره کرده که اگر لوکی نبود، او حالا زنده نبود. میکی آنقدر این سگ را دوست دارد که وقتی به او پیشنهاد شد ستاره خودش را در پیاده روی مشاهیر داشته باشد این پیشنهاد را رد کرد، زیرا افرادی که تصمیم می گرفتند چه کسی ستاره می گیرد، درخواست میکی برای اضافه کردن نام لوکی به ستاره او را رد کردند. رورک و لوکی 18 سال تمام با هم و در کنار هم بودند و از هم جدا نشدند، و با آنکه این سگ دوست داشتنی حالا دیگر زنده نیست، ولی قطعاً میکی هرگز آن را فراموش نخواهد کرد. در سال 2009 زمانی که میکی جایزه گلدن گلوبش را گرفت در سخنرانی اش اینطور گفت: «می خوام از همه سگ هام تشکر کنم، اونایی که زنده هستن و اونایی که دیگه زنده نیستن، چون گاهی اوقات وقتی یه مرد تنهاست، تنها چیزی که داره سگشه و سگ های من برام به اندازه دنیا ارزش دارن.»
 هالیوودی های مشهور که بدجوری طرفدار حیوانات اند!(2)+تصاویر

17. سلما هایکبه نظر می آید در این فهرست یک برنده داریم! سلما هایک بدون شک یکی از دیوانه ترین ستاره هایی است که حیوان خانگی دارند. وقتی می گوییم دیوانه، منظورمان این است که این خانم در خانه اش یک باغ وحش کامل دارد و چیزی از این لحاظ کم و کسر ندارد. او بیش از 50 حیوان خانگی (پنج اسب، چهار آلپاکا، یک گربه، نه سگ، یک همستر، پنج طوطی، دو ماهی، چندین و چند خرگوش، بوقلمون و 20 مرغ) دارد. این هنرپیشه جذاب مکزیکی در لیست ما از دوستداران سگ، رتبه بالایی دارد و مهمتر از هر چیزی این خانم نه تنها سگ ها و گربه ها را به عنوان حیوان خانگی می پذیرد، بلکه حیوانات دیگر را نیز به همان اندازه دوست دارد. در مورد سگ ها باید بگوییم که این بازیگر محبوب ادعا می کند که خودش را با پناهگاه ها درگیر نمی کند، زیرا آنقدر سگ بی صاحب همه جا هست، که او رسماً سگ ها را از خیابان ها جمع می کند. جالب این جاست که او تلاش کرد تا همسرش، فرانسوا-هنری پینو، را مجاب کند که سگ نهم شان، اوچو، را نیز قبول کند. او برای متقاعد کردن همسرش نقشه کشید و بالاخره موفق شد. اینکه این خانم مجبور شده چنین کاری بکند تا برای یک سگ سرپناه درست کند قابل تقدیر است.
 هالیوودی های مشهور که بدجوری طرفدار حیوانات اند!(2)+تصاویر

18. تام هاردیبیشتر آدم ها وقتی می گویند که سگ ها بهترین دوست شان هستند، در واقع نمی توان خیلی به حرف شان اطمینان کرد. ولی وقتی تام هاردی می گوید که سگ ها را دوست دارد، سر هر چیزی که می خواهید می توانید شرط ببندید که این ستاره مشهور فیلم "مکس دیوانه" واقعاً سگ ها را دوست دارد و اغراق نکرده است. یک قضیه جالب در مورد هاردی این است که تا وقتی که اولین سگش اجازه همراهی با او را نگرفت، به کلاس تئاتر نرفت و جالبتر این است که اسم این سگ، مکس دیوانه بود! وقتی مکس دیوانه مرد، قلب تام شکست و تام مدتها خاکستر آن را داخل یک جعبه روی کاناپه یعنی جای محبوب مکس نگه می داشت. حتی این فکر به ذهنش رسیده بود که خاکسترها را داخل بالش پر کند. مصاحبه های زیادی تابحال با این بازیگر مستعد انجام شده و در اکثر آنها تام به عشق عمیقش به سگ ها اشاره کرده است و دیگر نیازی به اشاره مجدد به این قضیه نیست. آنچه لازم به ذکر است این مطلب است که او تا به امروز سگ های زیادی را از مرگ نجات داده و یا آنها را به عنوان حیوان خانگی پذیرفته یا برایشان خانه و صاحب پیدا کرده است. تام یکی از سرسخت ترین مدافعین حقوق سگ ها هم هست و از هر فرصتی برای تشویق و ترغیب مردم به پذیرفتن سگ های بی پناه بهره می برد و دائماً تأکید می کند که به پیتبول ها شانس تازه ای بدهید و از کوتاه کردن موهای پودل ها جداً خودداری کنید. اگر بگوییم شدیداً تحت تأثیر قرار نگرفته ایم، دروغ گفته ایم!
 هالیوودی های مشهور که بدجوری طرفدار حیوانات اند!(2)+تصاویر

19. جنیفر آنیستونجنیفر، دختر خوب هالیوود، به تازگی با جاستین ثیرو ازدواج کرده و وقتی اعلام شد که در مراسم ازدواجش، سگ هایش مهمانان افتخاری بودند، کسی تعجب نکرد. داستان محبت او به سگ ها به خیلی وقت پیش از شروع رابطه اش با ثیرو برمی گردد. خانم آنیستون بیشتر عمرش را با عشق به حیوانات گذرانده و سگ هایش کنارش بوده اند و البته سگ مورد علاقه اش، نورمن نام داشت که یک سگ پاکوتاه ولزی بود که بعد از 15 سال دوستی مرد. با آنکه جنیفر پس از مردن این سگ بسیار دلشکسته بود، ولی نمی توان گفت که کاملاً تنها بود. زیرا سگ دیگری از نژاد جرمن شپرد به نام دالی هم داشت که به او کمک کرد تا بر غم از دست دادن نورمن غلبه کند. یک سال پس از مردن نورمن، جنیفر و جاستین تصمیم گرفتند که یک سگ دیگر به جمع شان اضافه کنند و یک پیتبول دو رگه به نام سوفی را از یک پناهگاه محلی به عنوان حیوان خانگی پذیرفتند.
هالیوودی های مشهور که بدجوری طرفدار حیوانات اند!(2)+تصاویر

20. اوپرا وینفریحالا می توانید یک چیز دیگر به رزومه تأثیرگذار اوپرا اضافه کنید: یکی از بزرگترین نیکوکاران و انسان دوستان عصر ما، در واقع یکی از بزرگترین دوستداران حیوانات نیز هست. خانم وینفری در طول عمرش بیش از 20 سگ داشته و اعتراف می کند که یکی از دلایل عشق دیوانه وارش به سگ ها این است که وقتی بچه بوده اجازه نداشته که سگ داشته باشد. در هر صورت اوپرا واقعاً سگ هایش را دوست دارد و سگ ها نیز واقعاً اوپرا را دوست دارند. هیچ چیزی جای وقت گذراندن با این دوستان پشمالو را برای اوپرا نمی گیرد و با آنکه همه آنها در دل او جای خاصی دارند، ولی یکی از آنها زندگی اش را کاملاً زیر و رو کرد.سگ کوکر اسپانیل این خانم که سوفی نام دارد، 13 سال تمام هر روز با او به محل کارش می رفت و به ندرت او را تنها می گذاشت. این سگ در سال 2008 مرد، ولی اوپرا هرگز آن را فراموش نخواهد کرد و حتی این خانم تا جایی پیش رفته که سوفی را یکی از بزرگترین استادان زندگی اش نامیده و هیچکس تابحال مانند آن سگ کوچک، اوپرا را دوست نداشته است.
هالیوودی های مشهور که بدجوری طرفدار حیوانات اند!(2)+تصاویر
برترین هااخبار مرتبط :بازیگر سینمای هالیوود همسرش را جلوی چشم فرزندانش کشت+عکسهالیوود چگونه بوجود آمد؟ معنی هالیوود چیست؟!منفورترین ستاره های هالیوود چه کسانی هستند؟! +عکسنصب مجسمه مخلوق هالیوود در مشهد+عکسستاره های خوش اندام هالیوودی چگونه لاغر می مانند؟! +عکس
مطالب پیشنهادی


ست های زیبای لباس زیر و لباس شب زنانه !! + تصاویر


برای ماه عسل های رویایی به کجا سفر کنید ؟ !


خوش گذرانی های بهاری/با ما باشید


نمایش تصویری اعمال جراحی پلاستیک بدن





دوشنبه 14 تیر 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن