تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802745433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلمان‌ها با طلسم‌شكني در نيمه‌نهايي يورو


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آلمان‌ها با طلسم‌شكني در نيمه‌نهايي يورو
ماراتن مرحله يك چهارم نهايي يورو ۲۰۱۶ در ضيافت پنالتي‌ها، به سود آلمان خاتمه يافت...
نویسنده : دنيا حيدري 


ماراتن مرحله يك چهارم نهايي يورو ۲۰۱۶ در ضيافت پنالتي‌ها، به سود آلمان خاتمه يافت تا پرونده حضور ايتاليا در اين دوره از رقابت‌هاي جام ملت‌هاي اروپا بسته و تكليف سومين تيم صعود‌كننده به نيمه‌نهايي مشخص شود.
 
خداحافظي آتزوري از يورو
شاگردان كونته با وجود نمايشي ديدني برابر ياران لو، سرانجام نتيجه ديداري را كه 120 دقيقه با نتيجه تساوي يك - يك دنبال شده بود، در ضربات پنالتي واگذار كردند و در نهايت بعد از نواختن 18 پنالتي شاگردان يواخيم لو با نتيجه 6 بر 5 به برتري رسيدند و راهي نيمه نهايي شدند. ايتاليا كه در اين سري از رقابت‌ها تنها يك مرتبه دروازه‌اش آن هم در برابر جمهوري ايرلند در مرحله گروهي باز شد و با يك باخت خود را به يك چهارم نهايي رسانده بود، موفق نشد در ضربات پنالتي از عهده آلمان‌ها برآيد و وداع تلخي با جام ملت‌هاي اروپا داشت.

جدايي كونته با دلخوري
خداحافظي لاجوردي پوشان از يورو، ‌با جدايي كونته‌، سرمربي اين تيم از نيمكت ايتاليا همراه شد، آن هم با دلخوري. هر چند كه او معتقد است شكست برابر قهرمان جهان آن هم در ضربات پنالتي اصلاً خجالت ندارد: «باخت از آلمان دردناك است اما وداع نيست. به بازيكنانم افتخار مي‌كنم. مي‌توانستيم تيم صعودكننده به مرحله بعد باشيم و هيچ حسرتي از بازي نداريم. تنها حسرت من به‌خاطر ضربات پنالتي است كه نتوانستيم خوب عمل كنيم. من عادت ندارم درباره خودم قضاوت كنم و اين كار را به كارشناسان واگذار مي‌كنم. با اين حال فكر كنم ايتاليا را به تيمي ترسناك براي بقيه تبديل كرديم. هيچ كس از رسانه‌ها يا افراد ديگر كنار من نبودند. هميشه كونته مقابل همه است در حالي كه هميشه براي منافع تيم ملي و نه خودم مبارزه كردم. صادقانه بگويم، هيچ وقت حمايت هيچ كسي را احساس نكردم. هرچند رئيس اتحاديه فوتبال ايتاليا هيمشه كنار من بوده. تصميم را از مدت‌ها قبل براي جدايي از ايتاليا گرفته بودم اما با اين حال اميدوارم آنچه باقي مي‌گذاريم بتواند ثمر بدهد».
 
ايتاليا هميشه خوب و خطرناك است
تيم ملي فوتبال آلمان در حالي مقابل ايتاليا به برتري رسيد كه تا پيش از اين بازي در هشت بازي رسمي مقابل ايتاليا چهار بار تن به شكست داده بود و در چهار بازي هم مساوي شده بود. با اين شرايط طلسم ناكامي ژرمن‌ها در مصاف‌هاي رسمي با لاجوردي‌پوشان شكسته شد. لو، سرمربي آلمان‌ها با تمجيد از لاجوردي‌پوشان در اين ديدار تأكيد كرد كه تيمش گرسنه قهرماني در ريو است: «ايتاليايي‌ها هميشه خوب هستند. آنها با دو مدافع مياني و دو مهاجمي كه در عمق حركت مي‌كردند، بسيار خطرناك بودند. اما خط دفاعي ما فوق‌العاده عمل كرد و به مهاجمان ايتاليا اجازه نفوذ نداد. در ضربات پنالتي هم خوب كار كرديم و اكنون احساس خيلي خوبي دارم. بسيار خوشحالم كه دوباره به نيمه‌نهايي يورو راه پيدا كرديم. اما جام ملت‌ها به پايان نرسيده و حالا به قهرماني فكر مي‌كنيم و تشنه رسيدن به آن هستيم.»
 
اشك‌هاي بوفون
بوفون، گلر افسانه‌اي لاجوردي پوشان كه اشك‌هايش بعد از پايان حضور ايتاليا در جام همه را تحت تأثير قرار داد، با ابراز تأسف از شكست برابر آلمان كه منجر به حذف ايتاليا شد، گفت: «تمام تلاشمان را تا لحظه آخر انجام داديم و با روحمان به دنبال اين رويا بوديم. هر كدام دليل خود را براي گريه كردن داريم. خيلي تلاش كرديم و خيلي به صعود نزديك شديم. خيلي عجيب است كه بگوييم آلمان سه پنالتي از دست داد و اين باز هم كافي نبود. نمي‌توانم بگويم ما بدتر بوديم. اين شكست براي ما خيلي شوكه كننده بود. دو سال پيش مشكل اينجا بود كه ما با حسرت از رقابت‌ها كنار رفتيم. امشب واقعاً تمام تلاشمان را كرديم و كافي نبود.» ‌بسياري بر اين باور بودند كه بوفون، ‌مرد ركورددار دروازه لاجوردي پوشان بعد از حذف ايتاليا از فوتبال خداحافظي مي‌كند اما كاپيتان آتزوري عنوان كرد كه كار خود را در جام جهاني 2018 روسيه دنبال خواهد كرد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن