تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820728010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احداث کمپ ترک اعتیاد در شهرستان سمنان ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: احداث کمپ ترک اعتیاد در شهرستان سمنان ضروری است
فرماندار سمنان با بیان این که روزانه به طور میانگین سه کارتن خواب معتاد به مواد مخدر بوسیله نیروی انتظامی در شهرستان سمنان دستگیر می شوند، گفت: احداث کمپ اعتیاد برای ساماندهی معتادان در این شهرستان امری ضروری است.

سیدعباس دانایی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر استان افزود: نبود کمپ های ترک اعتیاد یکی از چالش های اساسی این شهرستان است و از سوی دیگر باید با برنامه ریزی های دقیق بر شمار معتادان نیز بکاهیم. وی اظهار داشت: اعتیاد زمینه فقر، فساد و بزهکاری در شهرستان سمنان را فراهم می کند و همه دستگاه های مسئول نسبت به ساخت و تجهیز مکان های ترک اعتیاد اهتمام ورزند. دانایی اضافه کرد : اعتیاد در شهرستان سمنان یک هشدار جدی است زیرا به دلیل قرار داشتن استان در جاده های شرق به غرب ، آسیب های اجتماعی اعتیاد در استان سمنان نسبت به مناطق دیگر بیشتر است. وی ادامه داد: آموزش و پیشگیری در امر اعتیاد باید در مکان های مجهز ترک صورت گیرد و بسیاری از افراد معتاد در شهرستان سمنان به دلیل نبود امکانات بعد از دستگیری نیروی انتظامی رها سازی می شوند. دانایی تصریح کرد : براساس مصوبه وزارت کشور مهم ترین اولویت کاری کشور در سال جاری، مهار اعتیاد است و باید براساس قانون و مصوبه هیئت وزیران به سالم کردن جامعه اهتمام ورزیم. وی تصریح کرد : در گذشته با تخصیص بودجه تسهیلات مناسبی برای معتاد ترک کننده اعتیاد در نظر گرفته می شد اما در 2 سال گذشته اعتبارات بانکی برای این بخش کاهش یافته است. فرماندار سمنان اضافه کرد: می توان با کمک بخش خصوصی برای ساخت و تجهیز کمپ های ترک اعتیاد قدم های مثبتی برداشت و دستگاه های مسئول می تواند با فرخوان برای جذب سرمایه گذار در این زمینه پیشگام شوند.  




تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن