تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814795306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهبر چچن با یک برنامه تلویزیونی کابینه خود را «پر» می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: رمضان قدیروف، رهبر جنجالی چچن، در یک برنامه تلویزیونی شرکت می‌کند.



به گزارش جام جم آنلاین ، شرکت کنندگان در این برنامه، به نام «تیم» برای دریافت پست در دولت رمضان قدیروف رقابت خواهند کرد.

کانال یک تلویزیون دولتی روسیه که این مجموعه برنامه را پخش خواهد کرد گفته است که شرکت کنندگان در چهارچوب برنامه در نظر گرفته شده، به «زیباترین گوشه های چچن» می‌روند.

این کانال می‌‌گوید آنها از کوه ها بالا می‌روند و مسیرهای پیاده‌روی جنگل ها را طی می‌کنند. مردان و زنان «با هر سن و موقعیت اجتماعی» می‌توانند برای شرکت در این برنامه ثبت نام کنند.

در تبلیغ این برنامه، قدیروف می‌گوید شرکت کنندگان باید خود را با هر شرایط آب و هوایی و اتفاقات زندگی هم‌ساز کنند و آماده باشند هر کاری را انجام دهند.

به نوشته سایت این برنامه، قدیروف و هیئتی از کارشناسان، هر بخش از عملکرد شرکت کنندگان را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و برنده نهایی، رئیس آژانس توسعه استراتژیک جمهوری چچن خواهد شد.

قدیروف به عنوان شخصیتی شناخته می شود که ثبات در جمهوری چچن را پس از سال‌ها جنگ و ناآرامی برقرار کرده و متحد کلیدی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه است. اما منتقدان، وی و طرفدارانش را به نقض گسترده حقوق بشر، از جمله ترور و شکنجه متهم می‌کنند.

در اوایل سال جاری او برای انتشار یک ویدیو در اینستاگرام که نشان می‌داد میخائیل کاسیانوف، سیاستمدار مخالف، در تیررس یک تک تیرانداز قرار دارد، مورد انتقاد قرار گرفت.

رمضان قدیروف در دنیای سرگرمی فرد ناشناخته ای نیست. او از تعدادی از ستاره های مشهور غرب در چچن میزبانی کرده است؛ از جمله از بازیگرانی مثل ژان کلود ون دم واستیون سیگال و ورزشکارانی مانند مایک تایسون.

به گفته لئونید راگوزین، روزنامه نگار روس، برنامه در دست تهیه بیانگر اهمیت تلویزیون برای کرملین و متحدان آن است.

او در توییتر خود نوشته است: روسیه پوتین در وهله اول و مهمتر از همه یک برنامه تلویزیونی است. منبع: بی بی سی


یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 13:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن