تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814907326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنترل گوشی‌های ال‌جی از طریق کامپیوتر


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
کنترل گوشی‌های ال‌جی از طریق کامپیوتر




کمپانی ال جی در تازه‌ترین اقدام خود اپلیکیشنی را منتشر کرده که به کمک آن می‌توانید گوشی‌های هوشمند این شرکت را از طریق کامپیوتر کنترل کنید.





zoomit.ir - حامی غفاری: کمپانی‌ کره‌ای ال‌جی همواره تلاش کرده نوآوری‌هایی زیادی را در محصولات خود به وجود آورد و با ارائه سرویس‌های مختلف بتواند اصل مشتری‌مداری را رعایت کند. این کمپانی در تازه‌ترین اقدام خود اپلیکیشنی را منتشر کرده که به کمک آن می‌توانید گوشی‌های هوشمند این شرکت را از طریق کامپیوتر کنترل کنید.



ال‌ جی امکان کنترل گوشی‌های این شرکت از طریق کامپیوتر را فراهم کرد



به تازگی کمپانی ال‌جی اپلیکیشنی به نام VPInput را در اختیار کاربران قرار داده تا دارندگان گوشی‌های این برند بتوانند دستگاه خود را از طریق پی‌سی یا دستگاه‌های مک کنترل کنند. در حال حاضر این اپلیکیشن با گوشی‌های جی 5، جی 4 و وی 10 کار می‌کند که می‌تواند ایده‌ی بسیار جذابی باشد.


به کمک اپلیکیشن جدید ال‌جی امکان کنترل گوشی از طریق موس و کیبورد، وارد کردن متن، ارسال اسکرین‌شات به صورت مستقیم از کامپیوتر به گوشی و به اشتراک‌گذاری متن‌های کپی‌شده در کلیپ‌بورد بین دو دستگاه وجود دارد.


شاید این اپلیکیشن به درد همه نخورد، ولی از جهات مختلف می‌تواند مفید و کاربردی باشد. یکی از مهمترین ویژگی‌های اپلیکیشن VPInput این است که از طریق بلوتوث کار می‌کند و نیازی نیست حتما به اینترنت وصل باشید. شما می‌توانید اپلیکیشن VPInput ال‌جی را از گوگل‌پلی استور و نرم‌افزار پی‌سی و مک آن را از سایت ال‌جی دانلود کنید.






تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن