تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820999764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخاب برانکو از بین مهاجم مسن بوسنیایی یا آقای گل هلندی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: انتخاب برانکو از بین مهاجم مسن بوسنیایی یا آقای گل هلندی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گزینه‌های معرفی شده برای تقویت خط حمله تیمش را همچنان رد می‌کند.
به گزارش نامه نیوز ، مسئولان باشگاه پرسپولیس منتظر برانکو ایوانکوویچ هستند تا در نهایت او از بین گزینه‌های معرفی شده یکی را به‌عنوان جانشین مهدی طارمی انتخاب کند. در بین گزینه‌های معرفی شده به باشگاه پرسپولیس فعلاً دو بازیکن بیشترین شانس را برای سرخپوش شدن دارند.

ایوان کریستانوویچ یکی از این گزینه‌هاست که از فصل گذشته تا کنون مورد توجه برانکو ایوانکوویچ قرار دارد، مهاجم ۳۳ ساله و بلند قامت اهل بوسنی که در کارنامه فوتبالی‌اش فقط یک بازی ملی دیده می‌شود. او بهترین دوران فوتبال خود را در سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ در دینامو زاگرب سپری کرد و در ۴۴ بازی که برای این تیم در دو فصل انجام داد، موفق شد ۱۷ گل به‌ثمر برساند.

مهاجم مورد علاقه برانکو بعد از جدایی از دینامو زاگرب راهی تیم ریجکا شد و بعد حضوری ناموفق در این تیم به تیم زادار در لیگ دسته سوم کرواسی رفت. او در یک نیم‌فصل ۱۲ بازی انجام داد و موفق شد شش گل به‌ثمر برساند. او دوباره راهی لیگ برتر کرواسی شود و این بار به تیم برجیگ این کشور پیوست. این تیم به‌نوعی آخرین تیم کریستانووچ بوده که با وجود ۱۹ بازی که او برای این تیم انجام داده موفق به زدن گلی نشده است. با این شرایط، برانکو همچنان اصرار دارد این بازیکن را در تیمش داشته باشد، اما مسئولان باشگاه پرسپولیس علاقه‌ای به جذب او ندارند، از این جهت که معتقدند وی نه شرایط سنی خوبی دارد و نه کارنامه موفقی که بتوان به آن امیدوار بود.

 شاید شاخص‌ترین مهاجمی که به باشگاه پرسپولیس معرفی شده است، رالف سئونتینس، مهاجم تیم ونلو هلند باشد، مهاجم ۱۹۲ سانتیمتری که فصل پیش در لیگ دسته اول هلند موفق شد ۲۷ گل به‌ثمر برساند و ۱۴ پاس گل بدهد،  همان لیگی که علیرضا جهانبخش در سال ۱۵-۲۰۱۴ در آن با پیراهن نایخمن موفق شد ۱۲ گل به‌ثمر رسانده و ۱۸ پاس گل بدهد. جهانبخش با این عملکرد بهترین بازیکن لیگ دسته اول هلند شد. جالب اینکه در این فصل هم سئونتینس با پیراهن تیم تستا ۱۷ گل به‌ثمر رساند، اما چون نایخمن موفق شد راهی لیگ برتر هلند شود، جهانبخش عنوان بهترین بازیکن را تصاحب کرد.

 سئونتینس دو فصل دیگر با باشگاه ونلو قرارداد دارد و به این خاطر باشگاه پرسپولیس برای جذب او باید مبلغی را جداگانه برای دریافت رضایت‌نامه‌اش هزینه کند.

پروژه انتخاب جانشین برای طارمی همچنان در باشگاه پرسپولیس در جریان است و به‌نظر می‌آید برانکو بعد از رد کردن گزینه‌های مختلف بیشتر تمایل دارد مهاجم جدید تیمش از بلوک شرق باشد.



منبع: تسنیم


۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن