تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815355038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبارزه با اسرائیل تا آزادی کامل قدس ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مبارزه با اسرائیل تا آزادی کامل قدس ادامه دارد فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه تا آزادی کامل قدس این مبارزه ادامه دارد و آزادی قدس حتمی است، گفت: پیام روز قدس این بود که تمام ملت‌ها قیام کنند و این منشأ فساد، اسرائیل را به زباله دان‌ها بریزند.
۱۳۹۵ شنبه ۱۲ تير ساعت 12:11

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از همدان،  روز جهانی قدس روزی است که باید مستضعفان در مقابل مستکبران مجهز شوند و بینی مستکبران را به خاک بمالند.
وی با بیان اینکه در روز قدس باید سرنوشت ملت های مستضعف معلوم شود، گفت: با توجه به کارشکنی‌ها و شیطنت‌های جدید امریکا و شرارت‍های گروهک‌های معاند روز قدس امسال از حساسیت‌های بلایی برخوردار بود.
فرمانده سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: از آنجایی که مبارزه با ظالمان و کمک به مستضعفان یکی از محورهای اعتقادی اسلام است بنابراین از همان آغازین روزهای انقلاب حمایت از مستضعفان جهان جزء مهمترین رسالت های این انقلاب قرار گرفت.
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) بارها به مسئله فلسطین و غاصبان بیت‌المقدس اشاره کرده‌اند، تأکید کرد: نباید اجازه دهیم روز قدس به فراموشی سپرده شود.
رجبی با بیان اینکه تا آزادی کامل قدس این مبارزه ادامه دارد و آزادی قدس حتمی است، تصریح کرد: پیام روز قدس این بود که تمام ملت‌ها قیام کنند و این منشأ فساد، اسرائیل را به زباله دان‌ها بریزند.
وی تنفر از استکبار جهانی و کشورهای مرتجع و وابسته به استکبار و زورگویان عالم را از شعارهای اصلی روز قدس دانست و گفت: ملت انقلابی ایران و مستضعفان جهان هیچ گاه سر سازش با استکبار و زورگویان عالم را نداشته و ندارند و باید ملت‌های ستم دیده بیدار شوند.
فرمانده سپاه ناحیه بهار خاطرنشان کرد: باید تمام مستضعفان با مبارزه خستگی ناپذیر از چنگال مستکبران بیرون آیند و این رژیم جعلی صهیونیسم را به زباله دان تاریخ ببرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن