تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801186796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبریک اینفانتینو و لی هونگ ژانگ به ریاست فدراسیون فوتبال ایران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تبریک اینفانتینو و لی هونگ ژانگ به ریاست فدراسیون فوتبال ایران
خبرگزاری فارس: تبریک اینفانتینو و لی هونگ ژانگ به ریاست فدراسیون فوتبال ایران
پس از برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و مشخص شدن نتایج رسمی، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال این موفقیت را به مهدی تاج تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از وب‌سایت رسیم فدراسیون فوتبال ایران، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران را تبریک گفت و آرزوی بهترین ها را برای وی داشت. لی هونگ ژانگ، رییس فدراسیون فوتبال ویتنام نیز در پیام ارسالی خود به مهدی تاج نوشت: در ابتدا از طرف تمام اعضای فدراسیون فوتبال ویتنام برگزیده شدن شما در پست ریاست و همچنین انتخاب دیگر اعضا را در سمت ریاست فدراسیون فوتبال ایران صمیمانه تبریک می‌گویم.
وی در ادامه افزود: معتقدم شما با تعهد و سابقه مفیدتان در فوتبال، در آینده دستاوردهای خیلی بیشتری در راستای توسعه فوتبال ایران کسب خواهید کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال ویتنام در خصوص ادامه روند همکاری دوجانبه دو فدراسیون خاطر نشان کرد: در این زمان نیز جا دارد که آرزوی استحکام همکاری هایمان و همچنین داشتن روابط دوستانه بین دو فدراسیون را در راستای توسعه فوتبال در منطقه هایمان داشته باشم. آرزوی سلامتی، خوشحالی و موفقیت های بیش از پیش را برایتان دارم.
انتهای پیام/  

95/02/23 :: 11:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن