واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:
در شبی که یکی از بهترین نمایش های E3 2016 در کنفرانس سونی نشان داده می شد، موسیقی بازی بصورت زنده نیز پا به پای دموی بازی God of War به رهبری آقای Bear McCreary و ارکستر کامل نواخته شد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، در بلاگ سایت رسمی آقای McCreary، ایشان نظرات خود را در مورد کنفرانس مطبوعاتی و موقعیتی که در آن بصورت زنده موسیقی دموی God of War را می نواخت و همینطور چالشی که برای ایشان در هنگام نواختن یک نمایش گیم پلی زنده رو به روی پنج هزار نفر ، بوجود آمده بود، به اشتراک گذاشت. آقای McCreary در مورد اولین همکاری او با استودیوی Santa Monica برای شروع به کار برروی بازی در دو سال پیش توضیحاتی را ارائه کرد: " آن لحظه، رسیدن به قلهی یک سفر طولانی بود؛ زیرا من کار خود را برروی God of War تقریبا دو سال پیش شروع کرده بودم. در یک بعد از ظهر بارانی در ماه نوامبر، تماسی از Santa Monica دریافت کردم تا با موسیقی دان دیگر به نام Pete Scaturro و Keith Leary در مورد یک پروژهی سری ملاقات کنم. صحبت های ما در مورد موسیقی های افسانهای، حال و هوای شمال اروپای قومی و مطالب کلاسیک بود که ناگهان پرسیدم: " یک لحظه صبر کنید... آیا این در مورد یک God of War جدید است؟!" پاسخ هایی که از چهره آن ها دریافت کردم تمام چیز هایی که باید می دانستم را به من القا کرد. و آن زمان بود که فهمیدم که در یک پروژه ی رویایی و جالش بر انگیز قرار گرفته ام." آقای McCreary همینطور در مورد که در شروع بحث ها با کارگردان بازی آقای " کروی بارلوگ" ( Croy Barlog)، و چگونگی ساخت حالت های مختلف موسیقیایی برای پیش روی در داستان عظیم بازی به کمک افسانه های شمال اروپا ، نیز توضیحاتی را ارائه کرد. ایشان در مورد تمامی جزئیات و شور و هیجانات هنگام اجرای زنده به همراه ارکستر کامل، در هنگام پخش دموی گیم پلی نیز نظر خود را گفت: " زمانی که تصمیم گرفتند تا God of War را در E3 2016 رونمایی کنند، PlayStation با ایده ای جالب به سراغ من آمد. آن ها از من پرسیدند که آیا قادر هستم بصورت زنده موسیقی بازی را به همراه یک ارکسترمجهز و کامل رهبری کنم؟ طبیعتا من این پیشنهاد را قبول کردم." " بطور منطقی، ایده رهبری یک ارکستر بصورت زنده، به اندازه کافی دلهره آور بود. با این حال این مراسم زمانی پیچیده تر شد که متوجه شدم باید ممکن است تصویر هر لحظه تغییر کند زیرا این یک گیم پلی زنده بود، نه یک ویدیوی از قبل رندر شده. پس تکنیک های سنتی همگام سازی موسیقی در اینجا به درد من نمی خورد. من به همراه تیم توسعه صحبت هایی کردم تا بتوانم به نوعی گیم پلی بازی را با ارکستر هماهنگ کنم و در عین حال گیم پلی به نوعی باشد که حس Real Time بودن را القا کند. این چالش بسیار شور انگیز و دلهره آور بود." حتی با وجود چنین چالشی، آقای McCreary توضیح داد که بعد از نمایش " مخاطبان بسیار خوشحال شدند و فریاد می زدند." و چطور " کلمات در وصف حالی که من در آن لحظه داشتم ناتوان بودند. عکس العمل مردم بسیار طوفانی بود. گویی دیوار ها می لرزیدند." در نهایت ایشان تجربه ی خود را بعد از اجرای خود در کنفرانس نیز توضیح داد: " زمانی که از صحنه پایین آمدم، تلفن همراه من مملو از پیام هایی از دوستان و خانواده من شد که نمی دانستند من این کار را انجام می دادم. کمی ناراحت شدم که چنین تجربهی پر شوری تنها در یک پانزده دقیقه خلاصه شد. بعد از آن من بلافاصله هیجان زده شدم؛ بالاخره بازی هنوز در حال ساخت است و من نیز باز هم باید موسیقی زیادی را بنوازم. به استودیوی به همراه یک الهام و حس تازه بازگشتم." " سفر من با God of War تازه در حال آغاز شدن است و در آینده نیز اطلاعات بیشتری را با گیمر ها به اشتراک خواهم گذاشت" God of War بصورت انحصاری برای PS4 در حال ساخت است.
4 ساعت پيش
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: پردیس گیم]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]