تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820539970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افسوس باقی مانده از بازی ایران - شیلی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
افسوس باقی مانده از بازی ایران - شیلی




اکنون که تصاویر گریه های لیونل مسی به مهمترین خبر ورزش دنیا تبدیل شده است، بهتر می توان بزرگی پیروزی ایران برابر شیلی را درک کرد.





ورزش سه: اکنون که تصاویر گریه های لیونل مسی به مهمترین خبر ورزش دنیا تبدیل شده است، بهتر می توان بزرگی پیروزی ایران برابر شیلی را درک کرد.

پیروزی مقتدرانه ایران برابر شیلی در فروردین ٩٤ را می توان بهترین پیروزی ایران در ٤ دهه اخیر دانست؛ دیداری که با دو گل به سود ایران به پایان رسید و شیلی با همه ستارگانش از جمله کلودیو براوو تا الکسیس سانچس مقابل مردان کارلوس کی روش زانو زد.

همین تیم شیلی سه ماه بعد توانست قهرمان کوپا آمه ریکا شود و بامداد امروز هم با ترکیبی تقریبا مشابه ترکیب بازی با ایران برابر آرژانتین به پیروزی رسید تا برای نخستین بار صحنه گریه های لیونل مسی به عکس و فیلم همه رسانه ها دنیا را تحت تاثیر قرار دهد.

نکته ای که هنوز ناراحتی ملی پوشان ایران را از آن بازی به همراه دارد، این است که بعد از این برد بزرگ هیچ یک از مسوولان وقت فدراسیون فوتبال حتی یک تماس هم با اردوی تیم ملی در اتریش نگرفتند تا این برد را تبریک بگویند و بعد از گذشت یک سال و چهار ماه این موضوع و ناراحتی روی دل اعضای تیم ملی باقی مانده است.







تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن