تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801181940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح سراسری "نه به اعتیاد" در اسلام‌آباد غرب


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: به همت هلال‌احمر برگزار شد؛ اجرای طرح سراسری "نه به اعتیاد" در اسلام‌آباد غرب ایلنا: طرح سراسری"نه به اعتیاد" توسد واحد جوانان هلال‌احمر شهرستان اسلام‌آباد غرب اجرا شد.
اجرای طرح سراسری "نه به اعتیاد" در اسلام‌آباد غرب

به گزارش خبرنگار ایلنا در اسلام‌آباد غرب، این طرح با شعار "احتیاط کنیم، اعتیاد نزدیک است" در واحد جوانان شهرستان اسلام‌آباد غرب امروز برگزار شد.   این طرح با حضور اعضا جوانان جوانان جمعیت هلال احمر اجرا شد که شامل برپایی نمایشگاهی از آثار مصرف مخدر در انسان بود تا شاید تلنگری باشد برای بیدار کردن افرادی که در دام اعتیاد افتاده اند.
1
اسدی، سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان اسلام‌آباد غرب اظهار کرد: علاوه بر اجرای این طرح یک ایستگاه سلامت با کنترل فشار خون برای بازدید کنندگان مستقر شده و همچنین یک فراخوان عمومی شعار و طرح برتر برای اعضا و عموم اعلام شد.
5
وی در پایان تاکید کرد شعار و طرح برتر و منتخب علاوه بر جایزه و لو ح سپاس در سازمان جوانان کشور تصویب و به مرحله اجرا در خواهد آمد.
7

4

2
گزارش و عکس: اخضر تاسه

۱۳۹۵/۰۴/۰۷ ۱۸:۴۷:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن