تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819860260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لوئی مقدم:اعزام تیم ملی در هاله ای از ابهام است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: لوئی مقدم:اعزام تیم ملی در هاله ای از ابهام است
رئیس انجمن جودو ناشنوایان گفت:وضعیت اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی ترکیه هنوز مشخص نیست.

لوئی مقدم:اعزام تیم ملی در هاله ای از ابهام است
محمدرضا لوئی مقدم در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد:تیم ملی جودو تاکنون پنج مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشته است و در حال حاضر ششمین مرحله آمادگی در محل فدراسیون در حال برگزاری است اما وضعیت اعزام به مسابقات جهانی ترکیه نامشخص است.


وی ادامه داد:به علت وجود مشکلات مالی تیم ملی والیبال به مسابقات جهانی اعزام نشد و تیم ملی فوتبال نیز با تاخیر به رقابت های جام جهانی رسید و این بار تیم ملی جودو در بالتکلیفی به سر می برد.


لوئی مقدم تصریح کرد:وزارت ورزش و فدراسیون تا 14 تیرماه باید وضعیت اعزام را مشخص کنند چرا که دیرتر از این زمان ما مسابقات جهانی را از دست می دهیم و با وجود المپیک 2017 به شرکت در این رقابت ها نیاز داریم.


وی عنوان کرد:با توجه به اینکه حضور در ترکیه نیاز به روادید ندارد بر این اساس تیم ملی بدون هزینه بالا می تواند در رقابت ها شرکت کند.


رئیس انجمن جودو در پایان خاطر نشان کرد:ملی پوشان امیدوارند فدراسیون و وزارت ورزش زحمات پنج ماه آنها را نادیده نگیرند و از حضور آنها در مسابقات ترکیه به موقع حمایت کنند تا نتیجه چندین ماه تلاش با کسب عنوان قهرمانی کامل شود.





۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن