تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819881459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات صید مارهای سمی از یک منزل مسکونی در سنندج


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


جزئیات صید مارهای سمی از یک منزل مسکونی در سنندج استان‌ها > کردستان - مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از صید چهار حلقه مار در یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: این مارها پس از صید در دامن طبیعت رها شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در گفتگو با خبرآنلاین اظهار داشت: ورود حیوانات و جانواران به منازل مسکونی همواره دارای خطراتی بوده و موجب وحشت ساکنان نیز می شود.
رامین اسد نژاد بیان کرد: از بین حیوانات و جانواران این مارها هستند که بیشترین وحشت را ایجاد می کند، بنابراین به محض خبر اعلام ورود مار به منازل مسکونی نیروهای این سازمان در کمترین زمان ممکن نسبت به حضور در محل و صید آن اقدام خواهند کرد.
وی از صید چهار حلقه مار در یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: از هفته گذشته تاکنون و در یک اتقاق نادر این مارها در این منزل صید شده اند.
اسد نژاد گفت: عصر روز گذشته پس از تماس با سامانه 125 نیروهای ایستگاه شمار 4 با حضور در این منزل مسکونی نسبت به صید چهارمین حلقه مار که یک و نیم متر طول داشت اقدام نمودند.
وی افزود: مارهای صید شده در این منزل مسکونی دارای طول یک تا یک و نیم متری بوده و پس از صید در محل امنی در بیرون از شهر در دامن طبیعت رها شده اند.
وی تصریح کرد: با هدف تامین امنیت ساکنان این منزل در صورت رضایت مالک نیروهای این سازمان آمادگی لازم جهت بازدید کلی جهت علت حضور این مارها در این منزل را دارند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده مار در منزل مسکونی به هیچ وجه اقدام به صید آن نکرده و سریعاً از طریق سامانه 125 مراتب را به این سازمان اطلاع دهند.

کلید واژه ها: استان کردستان -




یکشنبه 6 تیر 1395 - 11:45:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن