تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803371650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گودرزی: تکواندو از امیدهای ما در المپیک ریو است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: گودرزی: تکواندو از امیدهای ما در المپیک ریو است
وزیر ورزش و جوانان گفت: تکواندو از امیدهای ما در المپیک ریو است و ما امیدوار هستیم روند موفقیت این تیم در المپیک هم ادامه داشته باشد. به ایسنا و به نقل از گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان که مهیای حضور در بازیهای المپیک ریو 2016 می شود، تمرینات خود را در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو، زیر نظر بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی بعنوان مربی پیگیری می‌کند، صبح امروز (شنبه)، دکتر "محمود گودرزی" وزیر ورزش و جوانان با حضور در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو از تمرینات تیم‌ملی کشورمان بازدید بعمل آورد.

وی در ادامه به اردوی کیمیا علیزاده، تنها بانوی المپیکی تکواندوی کشورمان هم سر زد. علیزاده تمرینات خود را زیر نظر مهرو کمرانی دنبال می‌کند.

گفتنی است؛ تیم ملی تکواندوی ایران توسط کیمیا علیزاده در وزن 57- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن 80- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم موفق به کسب سهمیه المپیک ریو 2016 شده است. بنا بر این گزارش، وزیر ورزش و جوانان پس از بازدید از اردوی تیم ملی تکواندو اظهار داشت: ما باید به طور مرتب به اردوهای تیم‌های المپیکی سر بزنیم و از وضعیت آمادگی جسمانی و روانی قهرمانان مطلع بشویم. امروز نیز از اردوی تیم ملی تکواندو بازدید کردیم که تمرینات این تیم اختصاص به آمادگی جسمانی داشت.

وی ادامه داد: در صحبتی که با مربیان تیم‌ملی داشتیم از نحوه تمرینات سوالاتی پرسیدیم و مشخص بود که مربیان به خوبی نسبت به کار خود مطلع هستند و نکات خوبی را به ما یاداور شدند.

وزیر ورزش و جوانان با تمجید از عملکرد تیم ملی تکواندو، عنوان کرد: تکواندوکاران ما در سالیان اخیر شایستگی خود را نشان دادند و نتایج در خور توجهی را کسب کردند. تکواندو از امیدهای ما در المپیک ریو است و ما امیدوار هستیم روند موفقیت این تیم در المپیک نیز ادامه داشته باشد.

گودرزی در پاسخ به این سوال که باتوجه به افزایش سهمیه تکواندوی ایران چقدر امیدوار است تعداد مدال‌های کاروان ایران در المپیک افزایش داشته باشد، گفت: طبعا رابطه مستقیمی بین تعداد کسب سهمیه و مدال‌آوری وجود دارد. تکواندوکاران ما عموما از نفرات برتر رنکینگ المپیک خود و قهرمان جهان هستند و اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای رخ ندهد این تیم جزو تیم‌های موفق ما در المپیک ریو خواهد بود.

گودرزی در ادامه از تمرینات تنها بانوی المپیکی تکواندو بازدید کرد تا از وضعیت تمرینی کیمیا علیزاده مطلع شود.

وزیر ورزش و جوانان در صحبت با مهرو کمرانی، سرمربی تیم‌ملی تکواندوی بانوان ابتدا از وضعیت این روزهای کیمیا علیزاده پرس و جو کرد و سپس از کمرانی در خصوص مشاوره از مربیان تیم‌ملی تکواندوی مردان سوال کرد.

کمرانی در پاسخ به سوال وزیر ورزش عنوان کرد: مربیان تیم‌ملی مردان تا امروز حمایت خوبی را از ما داشته‌اند و حتی در تورنمنت یونان از لحاظ روحی و روانی کمک بسیاری برای علیزاده بودند. من قبول دارم مربیان مردان بسیار باتجربه‌تر از من هستند و قطعا تا المپیک هرجا نیاز باشد از کمک‌های آنان استفاده خواهم کرد.






تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن