تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819954923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح زمین چمن مصنوعی سرخه در نیمه دوم امسال


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: افتتاح زمین چمن مصنوعی سرخه در نیمه دوم امسال
مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از افتتاح زمین چمن مصنوعی و خانه کشتی شهرستان سرخه در شش ماهه دوم امسال خبرداد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در بازدیدی که از سوی فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان  به همراه کرمی فرماندار شهرستان سرخه انجام شد، مشکلات و موانع آماده‌سازی زمین چمن مصنوعی شهر سرخه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در این بازدید گفت: شهرستان سرخه در مقوله ورزش جزء شهرستان‌های فعال است که با توجه به جوانان پرشور و ورزشکار آن، باید در زمینه کمبودهای امکانات ورزشی در این شهرستان نگاه ویژه‌ای صورت گیرد.
فتاحی ادامه داد: با توجه به اختصاص منابع مالی موردنیاز زمین چمن مصنوعی و خانه کشتی شهر سرخه در چند ماه آینده شاهد بهره‌برداری از دو مجموعه زمین چمن مصنوعی و خانه کشتی در شهر سرخه خواهیم بود.
رضا کرمی، فرماندار شهرستان سرخه نیز در این بازدید، تسریع در روند اجرایی آماده‌سازی و تکمیل زمین چمن مصنوعی ورزشی شهر سرخه را خواستار شد.
وی همچنین تکمیل و آماده‌سازی آسفالت پیست کناری دوچرخه‌سواری را مورد تأکید ویژه قرار داد.
 شهرستان سرخه در ۱۷۰کیلومتری شرق پایتخت ایران؛ تهران قرار دارد و با مرکز استان؛ سمنان ۲۰کیلومتر فاصله دارد  و از شمال با استان تهران و شهرستان فیروزکوه واز جنوب با استان اصفهان و کویر لوت واز غرب با شهرستان آرادان و گرمسار و از شرق با شهرستان سمنان و مهدیشهر همسایه است.



۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن