تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815355275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکذیب خبر بمب‌ گذاری در مسجد کنی تهران


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: حسینعلی امیری قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور با رد برخی اخبار منتشر شده مبنی بر بمب گذاری در مسجد کنی واقع در میدان هروی تهران گفت: این خبر از اساس کذب بوده و تایید نمی شود.

به گزارش تراز ،حسینعلی امیری قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور با رد برخی اخبار منتشر شده مبنی بر بمب گذاری در مسجد کنی واقع در میدان هروی تهران گفت: این خبر از اساس کذب بوده و تایید نمی شود. وی افزود: تدابیر ویژه امنیتی برای شبهای قدر اندیشیده شده و معاون امنیتی وزارت کشور نیز مسائل مربوط به امنیت تهران را رصد می کند. سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: کنترل محسوس و نامحسوسی بر اماکن مذهبی در شب های قدر برقرار است اما با این حال از مردم عزیز و شریف ایران می خواهیم هرگونه حرکات مشکوک و ضد امنیتی را به نهادهای امنیتی گزارش کنند.


منبع: تسنیم







زمانبندی انتشار: 5 تير 1395 - 12:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن