تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798540790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقابت هاى شنا جام رمضان شهرستان قزوين برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه ورزشى استان قزوین؛
رقابت هاى شنا جام رمضان شهرستان قزوين برگزار شد

قزوین


شناسهٔ خبر: 3694532 - شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوين- رقابت هاى شنا جام رمضان شهرستان قزوين با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد. به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این مسابقات و در مجموع امتیازات تیم آفتاب با ٢٦٥ امتیاز، تیم پیام با امتیاز ١٨٨ و تیم شهدا غواص با ١٣٣ امتیاز اول تا سوم شدند. در پایان این رقابت ها آیناز هدایتی، مهدیس صادقی، ستایش رحمانی، بهاره ساسانی و سارینا جانی در گروه های سنی مختلف اول شدند. در مسابقات ٥٠*٤ تیمی هم تیم های شنای شهدای غواص، آفتاب و پیام اول تا سوم شدند. این رقابت ها با همکاری هیئت شنای شهرستان قزوین و با همكاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در استخر پیام برگزار شد.
 
رقابت هاى تیر اندازى با تفنگ جام رمضان برگزار شد در پایان رقابت هاى تیر اندازى با تفنگ جام رمضان و در مجموع تفنگ و تپانچه تیم هاى هیئت الف، باشگاه كوثر و هیئت ب اول تا سوم شدند. در بخش انفرادى و در رقابت هاى تفنگ مردان وحید قدیرى، محمد ستارى و علیرضا حیاتى و در بخش بانوان حنانه گلدوزها، سپیده شهراسبى و فاطمه كاتبى عناوین اول تا سوم را كسب كردند. در رقابت هاى تپانچه بانوان هم نیلوفر و راضیه برخوردارى و سكینه باقرى و در بخش اقایان ابوالفضل كلهر، مجید نظامى و مرتضى على محمدى عنوان برتر را به خود اختصاص دادند. این رقابت ها در سالن تیر اندازى شهید احمدى مجموعه غدیر برگزار شد.
 
جام رمضان كاراته برگزار شد در پایان مسابقات قهرمانی کاراته رده سنی امید «زیر۲۱سال» جام رمضان، تیم امیدهای اقبالیه با کسب ۲ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز در جایگاه نخست قرار گرفتند. تیم امیدهای قزوین با۲ طلا ۱ نقره و ۲ برنز نایب قهرمان شدند و تیم بیدستان هم با کسب ۱ طلا ۱ نقره و ۱ برنز در رده سوم مسابقات ایستادند. این رقابت ها با شركت ۲۵ کاراته کا از شهرهای قزوین، الوند، تاکستان، اقبالیه، بیدستان و ضیاءآباد در سالن رزمی شهر اقبالیه برگزار شد.
 
برگزاری رقابت های کشتی قهرمانی قزوین در پایان رقابت های کشتی خردسالان و نونهالان انتخابی استان، تیم اقبالیه در مجموع دو رشته آزاد و فرنگی قهرمان شد. در رقابت های خردسالان آزاد و فرنگی تیم اقبالیه بر صدر ایستاد و در رقابت های رده سنی نونهالان در  آزاد تیم طیبین کوثر در فرنگی اقبالیه عنوان برتر را از آن خود کردند. این رقابت ها با شرکت بیش از ۹۰ کشتی گیر در مجموعه تختی شهر قزوین برگزار شد.
 
رقابت های بسکتبال مینی و نونهالان استان برگزار شد در پایان رقابت های رده سنی مینی تیم های تاکستان، قزوین و البرز عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در رده نونهالان هم تیم های تاکستان، البرز و قزوین عنوان برتر را کسب کردند. این رقابت ها با شرکت شش تیم در خانه بسکتبال شهر قزوین شد. رقابت های قهرمانی کشور اواسط تیر ماه برگزار می شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن