تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815424833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آپدیت اندروید 6 برای گوشی آنر 5 ایکس


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
آپدیت اندروید 6 برای گوشی آنر 5 ایکس




در حالی که دیشب خبری مبنی بر انتشار بروزرسانی اندروید ۶ مارشمالو برای گوشی گلکسی A7 سامسونگ منتشر شده بود، حالا نوبت به غول چینی‌ها رسیده و این بار هواوی بروزرسانی اندروید ۶ را برای گوشی میان‌رده آنر 5 ایکس منتشر کرده است.





zoomit.ir - حامی غفاری: در حالی که دیشب خبری مبنی بر انتشار بروزرسانی اندروید ۶ مارشمالو برای گوشی گلکسی A7 سامسونگ منتشر شده بود، حالا نوبت به غول چینی‌ها رسیده و این بار هواوی بروزرسانی اندروید ۶ را برای گوشی میان‌رده آنر 5 ایکس منتشر کرده است. 



آپدیت اندروید 6 مارشمالو برای گوشی آنر 5 ایکس منتشر شد



رابط کاربری EMUI 4.0 همراه با اندروید ۶ در اختیار دارندگان گوشی Honor 5X قرار گرفته تا بتوانند از تمامی قابلیت‌های اندروید مارشمالو مانند حالت ذخیره‌ی باتری Doze، مجوز دسترسی اپلیکیشن‌ها به صورت تکی در کنار Google Now on Tap استفاده کنند. البته ویژگی‌های دیگری که مخصوص هواوی است به رابط کاربری جدید اضافه شده است. در این باره می‌توان به گروه هوشمند مخاطبان، فیلمبرداری از محتوای صفحه، پیام تاخیر ۴ ثانیه‌ای و موارد دیگر اشاره کرد.


آنر 5 ایکس یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده است که فروش خوبی داشته و از جمله گوشی‌های اقتصادی در بازار آمریکا به شمار می‌رود. این گوشی که کمتر از ۲۰۰ دلار قیمت دارد به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی IPS با رزولوشن فول‌اچ‌دی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۶ با هشت هسته‌ی پردازشی، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت استفاده از کارت حافظه‌ی خارجی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل مجهز شده است.


به نظر می‌رسد با توجه به دریافت بروزرسانی اندروید ۶ مارشمالو، عملکرد گوشی آنر ۵ ایکس هواوی نسبت به قبل بهتر شود و ارزش خرید بیشتری داشته باشد.






تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن