تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816756805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيروزي بر صربستان حواس خيلي جمع مي‌خواهد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پيروزي بر صربستان حواس خيلي جمع مي‌خواهد
تيم ملي واليبال كشورمان هفته دوم مسابقات ليگ جهاني را با پيروزي 3 بر يك مقابل بلغارستان آغاز كرد. سالن پايونير شهر بلگراد در حالي ميزبان بازي افتتاحيه اين هفته از ليگ جهاني بود كه ملي‌پوشان ايراني به‌رغم ارائه بازي ضعيف در ست اول، در ست‌هاي بعدي از موقعيت‌ها به خوبي استفاده و سه امتياز ارزشمند را به اندوخته‌هاي خود اضافه كردند.
نویسنده : شيوا نوروزي 


تيم ملي واليبال كشورمان هفته دوم مسابقات ليگ جهاني را با پيروزي 3 بر يك مقابل بلغارستان آغاز كرد.
سالن پايونير شهر بلگراد در حالي ميزبان بازي افتتاحيه اين هفته از ليگ جهاني بود كه ملي‌پوشان ايراني به‌رغم ارائه بازي ضعيف در ست اول، در ست‌هاي بعدي از موقعيت‌ها به خوبي استفاده و سه امتياز ارزشمند را به اندوخته‌هاي خود اضافه كردند. عملكرد درخشان معنوي‌نژاد در اين ديدار كاملاً مشهود بود تا جايي كه اين بازيكن 21 امتياز براي تيم ملي به ارمغان آورد.

نكته جالب‌تر اينكه رائو لوزانو در پايان بازي از بازي شاگردانش رضايت زيادي نداشت. سرمربي تيم ملي واليبال معتقد است ملي‌پوشان ايراني مي‌توانند بازي‌هاي بهتري را در ليگ جهاني ارائه دهند: «بازي برابر بلغارستان را خوب شروع نكرديم اما در ادامه توانستيم نتيجه را به نفع خودمان برگردانيم. در واقع در شروع بازي بازيكنانم تمركز نداشتند كه اين موضوع در ادامه بازي حل شد. بلغارستاني‌ها دفاع روي تور خيلي خوبي داشتند و به همين دليل هم توانستند بازي خوبي برابر ما ارائه بدهند و حتي يك ست هم از ما بگيرند. بيش از يك ست طول كشيد كه ما توانستيم برابر دفاع آنها بايستيم. در ادامه بازي برابر بلغارستان وضعيت رو به رشدي داشتيم كه از اين موضوع راضي هستم اما توقع بيشتري از تيم داشتم. با اين شرايط بازهم اين تيم را شكست داديم اما مي‌توانستيم بهتر از اين باشيم.»
 
استفاده از اشتباهات بلغارستان
روند رو به رشد تيم ملي در دريافت‌هاي اول از جمله نكات مثبت رويارويي با بلغارستان بود. مسعود آرمات، كارشناس واليبال در گفت‌وگو با «جوان» به اين نقطه قوت اشاره داشت: «عملكرد ملي‌پوشان نسبت به ديدارهاي قبلي بهتر شده بود. تا جايي كه كاملاً حساب شده بازي كرديم. البته بلغارستان دست به جوانگرايي زده است و اگر ما از اشتباهات آنها استفاده نمي‌كرديم كار گره مي‌خورد. از طرفي سرويس‌هاي خوبي زديم و بلغارها را دچار مشكل كرديم. حملاتشان را نيز با توپ‌گيري و دفاع مهار كرديم. به علاوه اينكه دريافت‌هاي بازيكنان نيز در مقايسه با سه ديدار قبلي بهتر شده بود. به عقيده من تركيبي كه در بازي با بلغارستان به ميدان رفت بهترين ارنج ما تا زماني است كه فرهاد قائمي به تيم برگردد.»
 
قاره‌پيمايي و تفكر حرفه‌اي
كاپيتان تيم ملي واليبال پس از پيروزي مقابل بلغارستان پروازهاي طولاني مدت به كشورهاي مختلف را در عملكرد ملي پوشان تأثيرگذار خواند. سعيد معروف با اشاره به اينكه اهل بهانه‌گيري نيست، اظهار داشت: «بازي‌هاي سنگيني داريم، سه بازي متوالي پشت سر هم كه هر كدام شرايط خاص خودش را دارد. در مصاف با بلغارستان خيلي عالي نبوديم اما اينكه توانستيم در روز معمولي تيم بلغارستان را شكست دهيم خوشحال‌كننده است. اشتباه زياد داشتند و در مجموع مهم اين بود كه بايد سه امتياز بازي را بگيريم، كه گرفتيم. شايد خيلي صحبت كردن در مورد برخي مسائل بهانه تلقي شود اما ما نزديك به يك ماه مي‌شود كه قاره‌پيمايي مي‌كنيم. مسافت‌هاي طولاني، شرايط آب و هوايي متفاوت، تمام اينها اذيت‌كننده و آزار‌دهنده است اما خوشحالم آنقدر تفكر حرفه‌اي و آنقدر نگاه مثبت در تيم هست كه هر كسي در تيم كار خود را به نحو احسن انجام مي‌دهد. تا الان اين مسائل مشكل ساز نبوده است اما نمي‌توان از آن غافل شد.»
 
بدشانس بوديم
سرمربي تيم ملي واليبال بلغارستان تيمش را بدشانس خواند. پلامن كنستانتينوف معتقد است اگر بازيكنانش سرويس‌هاي زيادي را از دست نداده بودند در بازي با ايران پيروز ميدان بودند: «براي تماشاگران، ديدن مسابقه ايران و بلغارستان بسيار جالب و ديدني بود. شروع خوبي داشتيم. اشتباه تيم بلغارستان اين بود كه اجازه داد از ست دوم ايران به بازي برگردد. بدشانسي‌هاي زيادي مخصوصاً در سرويس داشتيم و اجازه داديم كه ايران به راحتي به بازي برگردد. نقطه عطف بازي در ست سوم بود كه هر دو تيم امتياز به امتياز پيش رفتند و بالاخره ايران در امتياز 24 پيش افتاد. بلغارستان در مسابقه با ايران نتوانست شخصيت اصلي تيم خود را به نمايش بگذارد و دليل اصلي شكست برابر ايران نيز همين موضوع بود. اميد است در بازي‌هاي بعدي بر اين مشكلات فايق بياييم.»
 
اين صربستان قدرتمند
حريف سوم ايران تيمي نيست جز صربستان؛ همان تيم قدرتمندي كه هيچ باختي را متحمل نشده است. تيم نيكولا گربيچ سابقه طولاني حضور در ليگ جهاني دارد. با اين حال تاكنون موفق به كسب مدال طلاي اين مسابقات نشده و پنج نايب قهرماني و سه عنوان سومي ليگ جهاني را در كارنامه دارد. در هفته نخست صرب‌ها روسيه، بلغارستان و لهستان را بدون از دست دادن حتي يك ست شكست دادند. در هفته دوم نيز برزيل قدرتمند را 3 بر يك از پيش‌رو برداشتند. آرمات، كارشناس واليبال در خصوص سروريس‌هاي خطرناك صربستاني‌ها هشدار داد: «گرفتن پوئن – سرويس از جمله نقاط قوت بازيكنان اين تيم است. مهار سرويس‌هاي قدرتي آنها كار بسيار دشواري است و از بابت دريافت‌هاي اول بايد حواسمان را حسابي جمع كنيم.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن