تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820961923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید بیش از 17 رقم ذرت در کشت و صنعت مغان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان خبرداد: تولید بیش از 17 رقم ذرت در کشت و صنعت مغان مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: در حال حاضر در کشت و صنعت مغان بیش از 17 رقم ذرت تولید و روانه بازار می‌شود.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۳ تير ساعت 15:29

مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان =جخبرگزاری پانا+

به گزارش پانا استان اردبیل ،اروجعلی محمدی در نشست مدیران کشت و صنعت مغان با بیان اینکه مجتمع زراعت شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بزرگترین واحد یکپارچه زراعی کشور است اظهار کرد: مهمترین و بیشترین تولیدات زارعی، باغی و دامی در این مجموعه به انجام می‌رسد. وی گفت: سالانه بیش از 300 هزار تن انواع محصولات زراعی مانند گندم، جو، یونجه، کلزا، چغندرقند، ذرت (بذری، دانه‌ای و سیلویی) را در بیش از 20 هزار هکتار از اراضی شرکت تولید می‌کنیم. مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: در حال حاضر در کشت و صنعت مغان بیش از 17 رقم ذرت تولید و روانه بازار می‌شود. محمدی بیان کرد: از کل زمین‌های زراعی 18 هزار هکتار آبی که حدود 2 هزار و 400 هکتار آن به صورت آبیاری بارانی ـ سنترپیوت ومابقی دیم است. وی توانایی تولید حدود 90 درصد نیاز کشور به ذرت بذری، تأمین تمام نیاز بذر جو منطقه و بخشی از نیازهای بذر گندم کشور، از جمله قابلیت‌های مجتمع زراعت کشت و صنعت مغان برشمرد. محمدی تصریح کرد: بذر ذرت هیبرید که در این شرکت تولید می‌شود دارای کیفیت بسیار مطلوب بوده و خلوص ژنتیکی و قوه نامیه بالا، سلامتی و اندازه مناسب بذر از ویژگی‌های آن است. وی یادآور شد: این محصول که مورد تایید مؤسسه تحقیقات و اصلاح نهال و بذر کشور نیز است، سهم بسزایی در خودکفایی کشور دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن