تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815647823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم توجه به توسعه کیفی دانشگاه ها/ تعامل و همدلی رمز توسعه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در جلسه هم اندیشی دانشگاه آزاد و نمایندگان آذربایجان شرقی عنوان شد؛
لزوم توجه به توسعه کیفی دانشگاه ها/ تعامل و همدلی رمز توسعه است

جلسه هم اندیشی دانشگاه آزاد و نمایندگان آذربایجان شرقی


شناسهٔ خبر: 3693468 - پنجشنبه ۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
استانها > آذربایجان شرقی

.jwplayer{ display: inline-block; } تبریز - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه کیفی در دانشگاه ها باید سخت افزاری و نرم افزاری باشد. به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هم اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی و نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی درباره بررسی راه کارهای توسعه فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی در استان به همت دبیرخانه هیأت امنای استان آذربایجان شرقی و اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز شامگاه چهارشنبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد. توسعه کیفی در دانشگاه ها باید سخت افزاری و نرم افزاری باشد نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در این جلسه هم اندیشی گفت: در ۲۵ سال اول عمر دانشگاه آزاد اسلامی به توسعه کمی توجه بیشترشده بود که منشأ خیر و اثر در کشور بود ولی اکنون بایدبه کیفی سازی آن توجه ویژه شود. زهرا ساعی تصریح کرد: از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در استان باید برای کیفیت بخشی آموزش و پژوهش دردانشگاهها استفاده بهینه کرد که جذب توریست علمی یکی از این پتانسیل ها می باشد  و دانشگاه آزاد اسلامی تبریز  با داشتن مجتمع بین المللی می تواند در این امر پیشرو باشد.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت ها در امر آموزش و پژوهش در دانشگاهها افزود: کیفی سازی یکی از راههای توسعه زیرساختها می باشد که باید به صورت سخت افزاری و نرم افزاری توسعه یابد. ساعی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به افزایش رتبه علمی و به روز بودن پژوهش ها در دانشگاهها گفت: توجه به رشته های دانش بنیان، نیاز سنجی مناطق مختلف استان به رشته های مورد نیاز برای رشد وتوسعه استان برخی از مواردی است که باید دانشگاهها به آنها توجه کنند. این نماینده مجلس در پایان گفت: ما نیز به عنوان خدمتگزار این مردم آماده هرگونه همکاری و تعامل برای رفع مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی استان و توسعه آن هستیم. تعامل  و همدلی رمز توسعه است رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: در مدت یکسال مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی استان، همدلی، دوستی و تعامل پایدار با مسئولین استان  موجب امتنان وقدردانی است و باید از این پتانسیل و نعمت برای توسعه هرچه بیشتر وبهتر دانشگاه آزاد اسلامی استان بهره برد. سید جواد انگجی با بیان اینکه رمز توسعه هر موسسه و دانشگاهی تعامل و همدلی با عوامل ومسئولین داخلی و خارجی آن مجموعه است، افزود: نمایندگان استان در مجلس نیز با توجه به تعامل و امکاناتی که  در مجلس دارند می توانند در توسعه و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی استان یاریگر و راه گشای مشکلات باشند. انگجی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی دارای ۳۵ واحد و مرکز است و ۵ هزار و ۵۷۵ هیأت علمی و نزدیک  به ۹۰ هزار دانشجو در واحدهای این  استان مشغول تدریس و تحصیل می باشند.

وی با اشاره به طرح های شاخص واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان تصریح کرد: مولد مقیاس کوچک  CHP به قدرت ۶ مگاوات، ایجاد و توسعه پروژه گلخانه ای تولید گل و گیاه و توت فرنگی به روش هیدروپونیکی، طرح شفا (شهرک فن آوری آزاد) و اخذ مجوز كميسيون معاملات مركزي دانشگاه جهت عقد قرارداد با تأمين اجتماعي در رابطه با تجهيز بيمارستان امام سجاد(ع) برخی از طرح هایی است که در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در حال انجام و اتمام است. دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود: احداث و راه اندازی کلینیک و درمانگاه دامپزشکی، آماده سازي و كاشت ۲۰۰۰ نهال ميوه، اخذ سند مالکیت برای سه و نیم هکتار اراضی کشاورزی در سه قطعه و نیز حدود سه ونیم هکتار زمین مصالحه شده، تصویب مرکز رشد زیست فناور و نانوزیست فناور و  استقرار واحدهای فناور در ساختمان مرکز رشد و تاسيس مركز نمايشگاه دائمي دستاوردهاي پژوهش و فناوري وطرح احداث یادمان شهدای گمنام برخی از طرح های خاتمه یافته و در حال اجرای واحدهای شبستر، میانه، مراغه و اهر می باشد. وی در پایان با اشاره به اینکه اخذ وپذیرش دانشجو در کشور صرفا از طریق سازمان سنجش صحیح نبوده و به نفع دانشگاه آزاد اسلامی نمی باشد، خواستار پیگیری این مسئله توسط نمایندگان استان در مجلس شد. در این نشست ضیاء الله اعزازی نماینده بناب، سلمان خداداد نماینده ملکان، زهرا ساعی، شهاب الدین بیمقدار و احمد علیرضا بیگی نمایندگان تبریز، آذرشهر و اسکو، قلی الله قلی زاده نماینده کلیبر، خدا آفرین و هوراند، یعقوب شیویاری نماینده میانه، رضاعلیزاده نماینده ورزقان و خاروانا، محمد وحدتی نماینده بستان آباد، سید حمزه امینی نماینده هشترود و چار اویماق و معصومه آقاپور نماینده شبستر حضور داشتند که به ایراد سخن و ارائه نظرات خود نیزپرداختند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن