تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820648526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم بدرقه ملی پوشان تیم والیبال دانش آموزی در ارومیه برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مراسم بدرقه ملی پوشان تیم والیبال دانش آموزی در ارومیه برگزار شد استان‌ها > آذربایجان غربی - با حضور مسئولین کشوری، استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه، مراسم بدرقه تیم والیبال دانش آموزی برای حضور در مسابقات جهانی صربستان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، در این مراسم فریدون سید مصطفوی مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تشکر از مسئولین ، کادر فنی و بازیکنان گفت: تیم ملی دانش آموزی بعنوان نماینده کل ایران و تمام دانش آموزان این کشور است و باید با غیرت ایرانی بتوانند ضمن کسب نتایج درخشان، نحوه برخورد رفتاری مناسبی نیز از ورزشکاران ایرانی به نمایش بگذارند. تیم دانش آموزی با دانمارک، ارمنستان و آلمان در مرحله اول هم گروه است
ولی حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی هم گفت: مسابقات ورزش مدارس در دو بخش پسران و دختران در استان برگزار شد که در بخش پسران 3480 دانش آموز در قالب 355 تیم در 10 رشته و در بخش دختران 1350 دانش آموز در قالب 153 تیم در 9 رشته به رقابت پرداختند.
وی افزود: بنا به صلاحدید مسئولین قرار شد مسابقات والیبال متوسطه دوم در استان آذربایجان غربی و در شهر ارومیه برگزار شود که در نهایت با حضور 18 تیم از سراسر ایران و با نائب قهرمانی نماینده استان آذربایجان غربی به پایان رسید.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تصریح کرد: بعد از عملکرد مناسب نماینده استان و وجود ظرفیت رشته والیبال در مرکز استان ، میزبانی آماده سازی نماینده کشورمان برای مسابقات جهانی به ارومیه واگذار شد.
حسینی گفت: 47 بازیکن در اولین اردوی آماده سازی در ارومیه حضور یافتند و بعد از 6 اردو در تهران و ارومیه و انجام چند بازی تدارکاتی در نهایت 12 بازیکن برای حضور در مسابقات جهانی صربستان انتخاب شدند.
وی افزود: تیم ملی والیبال دانش آموزی با هدایت رسول بنایی کیا در مسابقات قهرمانی والیبال دانش آموزان جهان که طی روزهای 5 الی 13 تیرماه در بلگراد صربستان برگزار خواهد شد شرکت خواهد کرد و در این مسابقات با تیم های دانمارک، ارمنستان و آلمان هم گروه شده است. 4 بازیکن ارومیه ای در ترکیب تیم اعزامی به صربستان هستند
رسول بنایی کیا سرمربی تیم دانش آموزی والیبال هم گفت: تیم با برگزاری 6 اردو و انجام 7 دیدار دوستانه آماده حضور در مسابقات جهانی است که امیدواریم اگر بدشانسی رخ ندهد جزو 4 تیم برتر دست پیدا کنیم.
وی افزود: از 12 بازیکن دعوت شده به اردو، 5 بازیکن از استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه هستند که بدلیل آسیب دیدگی یکی از این بازیکنان اکنون 4 بازیکن همراه تیم به صربستان اعزام خواهند شد.

کلید واژه ها: وزارت آموزش و پرورش - ارومیه - والیبال - دانش‌آموز -




پنجشنبه 3 تیر 1395 - 05:31:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن