تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814675851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداریها بیشترین نقش را در رضایتمندی مردم دارند/ فعالیتهای شهرداری در ساری نمود بیشتری یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: شهرداریها بیشترین نقش را در رضایتمندی مردم دارند/ فعالیتهای شهرداری در ساری نمود بیشتری یافته است استان‌ها > مازندران - استاندار مازندران در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار ساری گفت : شهرداریها بیشترین نقش را در رضایتمندی مردم دارند .

به گزارش خبر گزاری خبرانلاین مازندران ،ربيع فلاح جلودار از اقدامات در حال انجام شهرداري ساري تشكر كرد و گفت : در چند سال گذشته فعاليتهاي شهرداري در ساري نمود بيشتري يافته است ولي اين روند بايد تقويت شود و شهرستان ساري به جايگاه اصلي خود برسد .
وي گفت : اين موفقيت ها در سايه همدلي و همراهي شوراي شهر و شهرداري و با حمايت نماينده معزز ولي فقيه به دست آمده و ضرورت دارد اين همدلي و همزباني همچنان تداوم يابد .
فلاح به مشكل اشتغال در استان اشاره كرد و گفت : استان در حوزه اقتصادي فعاليتهاي خوبي داشته و در حوزه رفع موانع توليد بيش از 600 مصوبه داشته كه 300 مصوبه آن اجرايي شده و همه دستگاهها و شهرداريها هم مي توانند با همگرايي براي رفع مشكلات استان گام بردارند.
وي تاكيد كرد : در استان همگرايي بسيار خوبي ايجاد شده است و همه از اين فرصت براي خدمت به مردم و كاهش مشكلات آنان استفاده كنند .
استاندار مازندران تاكيد كرد: خستگي براي ما معنا ندارد و نبايد نيروهاي همديگر را خنثي كنيم و بايد با صداقت و حسن نيت به فكر حل مشكلات مردم باشيم .
وي حضور حسين زادگان به عنوان فرماندار ساري را ظرفيت خوبي براي مركز استان خواند و گفت : كميته انطباق حق فرماندار است و فرمانداري هم بايد نگاهش كمك به حل مشكلات مردم باشد .
استاندار مازندران در پايان به مباحث مطرح شده توسط شهردار ، رئيس شوراي شهر و اعضاي شوراي شهر ساري پاسخ داد و گفت : توسعه و آرامش شهرستان ساري براي حاكميت مهم است و ما انتظار داريم تا ساري توسعه همه جانبه يابد .
در اين نشست شمشير بند رئيس شوراي شهر ساري تعامل و وفاق را براي توسعه مركز استان بسيار ضروري خواند و گفت : شورا تبلور عزم ملي است و الحمدلله امروز وحدت و همدلي شوراي شهر و شهرداري زمينه ارائه خدمات مطلوب را به مردم فراهم كرده است .
وي تاكيد كرد : در اين مدت فقط 22 كيلومتر كانال براي جمع آوري و مهار آبهاي سطحي احداث شده است.
وي خواستار نگاه ويژه و عملياتي مديران اجرايي استان به مركز استان شد و گفت : انتظار داريم تا در زمينه آغاز عمليات فاز دوم پارك ملل مساعدت و همكاري بيشتري صورت گيرد .
در ادامه محمدي كيادهي ، نجاريان ، نفجم ، احمدي از اعضاي شوراي شهر ساري به بيان نظرات و انتظارات خود پرداختند .
همچنين نبيان معاون عمراني استانداري مازندران گزارشي در مورد اقدامات انجام شده و رويكردهاي كميته انطباق در استان ارائه نمود.
سپس مهدي عبوري شهردار ساري به ارائه گزارشي در مورد فعاليتها و اقدامات صورت گرفته در شهرداري ساري پرداخت و گفت : اقدامات بسيار خوبي در شهر ساري شروع شده و با همكاري شوراي شهر و مديران بايد تداوم يابد .
وي رابطه خود با استاندار مازندران را رابطه اي پدر فرزندي خواند و گفت : با زبان روزه شهادت مي دهم استاندار جهادي و صبور مازندران اهل قوميت گرامي و جنگ شهرها نيست و تصميماتش بر اساس منطق ، كار و توسعه استان است
وي تصريح نمود : اين روحيه استاندار بايد به ديگر دستگاهها هم سرايت كند.
عبوري در ادامه خواستار همكاري بيشتر فرمانداري ساري در كميته انطباق و دستگاههاي اجرايي براي تسريع در فعاليتهاي عمراني شهرداري ساري شد و به بخشي از خدمات شهرداري ساري در مسائل فرهنگي و اجتماعي اشاره كرد .
شهردار ساري همچنين از مساعدت سازمان مديريت و برنامه ريزي استان براي پيگيري اعتبارات شهرداري ساري تقدير و تشكر نمود و گفت : اميدوارم با تعامل و همدلي و وحدت شاهد توسعه همه جانبه مركز استان به عنوان پيشاني استان باشيم .

کلید واژه ها: استان مازندران -




چهارشنبه 2 تیر 1395 - 15:37:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن