تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819191261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره‌مندی 13 هزار واحد مسکن روستایی از تسهیلات بانک مسکن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل خبرداد: بهره‌مندی 13 هزار واحد مسکن روستایی از تسهیلات بانک مسکن مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: همکاری و همراهی خوب بانک مسکن در پرداخت تسهیلات برای 13 هزار واحد در مدت یک سال در بخش مسکن روستایی اقدامی بی‌نظیر و حرکتی ماندگار بود که امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۲ تير ساعت 14:54

بهره‌مندی 13 هزار واحد مسکن روستایی از تسهیلات بانک مسکن =خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا استان اردبیل ،فرهاد سبحانی در نشست مسؤولان دستگاه‌های مرتبط با حوزه مسکن که به همت بانک مسکن در سرپرستی شعب بانک مسکن برگزار شد، اظهار کرد: ما در تدارک مسکن شهری در بیش از 600 واحد اعم از اردبیل و نیر توانستیم از تسهیلات بانک مسکن استفاده کنیم که در این بین 300 واحدی شهر اردبیل در مرحله تکمیل است و مابقی این واحدها نیز تا سال آینده تکمیل و راه‌اندازی خواهد شد. وی در مورد آغاز احداث پروژه‌های جدید و آغاز یک مجموعه 100 واحدی با تامین اعتبار از سوی بانک مسکن بیان کرد: با توجه به اینکه سودهای بانکی و نرخ سود تسهیلات پایین آمده است تلاش بر این است تا از فرصت پیش آمده برای تولید و تامین مسکن قشر نیازمند بیش از هر زمان دیگر بهره بگیریم. مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: همکاری و همراهی خوب بانک مسکن در پرداخت مسکن برای 13 هزار واحد در مدت یک سال در بخش مسکن روستایی اقدامی بی‌نظیر و حرکتی ماندگار بود که امیدواریم این روند ادامه پیدا کند. سبحانی با بیان اینکه امسال با تامین زمین و مقدمات پرداخت تسهیلات عملیات ساخت 400 واحد برای محرومان آغاز خواهد شد، گفت: انتظار می‌رود این پروژه‌ها به سرعت اجرایی شده و طی دو سال آینده نیز تحویل متقاضیان شوند. وی از تامین اعتبار مورد نیاز احداث مسکن خیرین به تعداد 24 واحد توسط بانک مسکن خبر داد و افزود: حرکت بی‌نظیر و انقلابی بانک مسکن در پرداخت تسهیلات برای 13 هزار واحد مسکن روستایی در مدت زمان یک سال اقدامی بی‌نظیر بود که امیدواریم بانک مسکن در تداوم آن یاریگر ما برای تکمیل واحدهای نیمه تمام روستایی باشد. مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از آمادگی کامل بنیاد مسکن برای همراهی بیشتر با مجموعه بانک مسکن در بهره‌مندی از تسهیلات ویژه با شرایط خاص برای روستاییان و جامعه نیازمند و مستضعف خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل همه این برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها به نتیجه مناسبی برسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن