تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819068936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزتی: کسی صدای نفتی‌ها را نمی‌شنود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عزتی: کسی صدای نفتی‌ها را نمی‌شنود
کاپیتان نفتی ها که یکی از بازیکنان این تیم در تجمع امروز روبروی وزارت نفت است می گوید نمی دانم این ناآرامی ها کی به پایان می رسد، مدیرعامل تیم را نمی توانیم پیدا کنیم تا از او جوابی بگیریم.

به گزارش "ورزش سه"، علی عزتی در رابطه با شرایط فعلی نفتی ها و عدم تعیین تکلیف این تیم می گوید: ما امروز به وزارت نفت آمدیم اما اینجا هم کسی تکلیف ما را مشخص نمی کند، آقای تاجیک را دیده ایم اما ایشان می گوید تعیین تکلیف در رابطه با تیم نفت از دست ما خارج است!
وی ادامه داد: پس چه کسی باید جوابگوی ما باشد، من نمی دانم آقایان در این ماه مبارک به نماز و روزه می پردازند اما حق ما را نمی دهند، مگر ما انسان نیستیم؟ با دست خالی این تیم را در رده پنجم جدول نشاندیم و شرایط تیم را درک کردیم اما اکنون که باید آنها هم شرایط ما را درک کنند خبری از کسی نیست، 9 ماه است که پولی دریافت نکردیم و باور کنید شبی نیست که با استرس نخوابیم.
کاپیتان نفتی ها ادامه داد: این روزها هیچکس ما را نمی بیند، هرکجا می رویم جواب سر بالا به ما می دهند و اکنون می گویند باید آقای قنبرزاده باید تکلیف ما را روشن کند اما مگر می توان ایشان را پیدا کرد؟ اصلا نمی دانیم چرا پاسخگوی ما نیست؟ مگر ایشان نمی گفتند که به خاطر بچه ها استعفا نمی دهند؟ الان بیایند جلو و تکلیف این بچه ها را روشن کنند.
عزتی که یکی از بازیکنان عصبانی نفت در جریان تجمع امروز بود ادامه داد: خدا را خوش نمی آید که ما این همه استرس داشته باشیم و ندانیم تکلیفمان چه می شود، تا دیروز می گفتند پاکت ها را باز کنیم و حالا حرف های دیگر می زنند، خدا از کسانی که ما ر ا به این روز انداختند نگذرد. امیدوارم هرچه سریعتر به درخواست های ما که حق طبیعی مان است بپردازند و ما هم بدانیم که چه آینده ای خواهیم داشت.

12:08  1395/04/02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن