تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819962091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوای خارجی‌ها روی نیمکت ایرانی‌


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
دعوای خارجی‌ها روی نیمکت ایرانی‌




بالاخره فشار باشگاه‌های لیگ‌برتری و به‌ویژه پرسپولیس روی فدراسیون کارساز شد و فدراسیون فوتبال اردوهای تدارکاتی تیم‌ملی را لغو کرد.





بالاخره فشار باشگاه‌های لیگ‌برتری و به‌ویژه پرسپولیس روی فدراسیون کارساز شد و فدراسیون فوتبال اردوهای تدارکاتی تیم‌ملی را لغو کرد. پرسپولیس به‌عنوان تیمی که بیشترین لژیونر را در تیم‌ملی داشت، به برگزاری اردوی یک‌ماهه تیم‌ملی معترض بود و درنهایت اردوها لغو شد.

حرف باشگاه‌ها به کرسی نشست

برانکو از ١٠روز پیش که بحث اردوی تیم‌ملی قطعی شد، ساز مخالفت با این اردو را کوک کرد. او تأکید داشت که ملی‌پوشان در اردوها حاضر شوند اما کی‌روش حضور در تمرینات تیم‌ها را برای ملی‌پوشان ممنوع کرد. وقتی بازیکنان پرسپولیس برای تست پزشکی به ایفمارک رفتند، خبری از ملی‌پوشان نشد و این موضوع آتش برانکو را تندتر کرد. او کی‌روش را به گروکشی بازیکنان و این‌که می‌خواهد قهرمان لیگ را هم خودش مشخص کند، متهم کرد. برانکو که سردمدار معترضان به اردوی تیم‌ملی بود، درجلسه‌ای که عصر یکشنبه با طاهری داشت، او را مجاب کرد با فدراسیون برای لغو اردوها وارد مذاکره شود. بالاخره رایزنی طاهری با تاج موثر واقع شد و رئیس فدراسیون رأی به لغو اردوهای تیم‌ملی داد. البته زمان برگزاری این اردو در فیفا دیر نبوده و باشگاه‌ها می‌توانستند از دادن بازیکن به تیم‌ملی امتناع کنند. حالا برانکو به آنچه می‌خواسته، رسیده و از امروز بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس موظف به حضور در تمرینات هستند اما این آتش به این زودی‌ها خاموش نخواهد شد.

فدراسیون: کی‌روش درجریان لغو اردوها بود

بعد از لغو اردوها، فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای از دلایل لغو اردو خبر داد. در این بیانیه آمده است: «بعد از مخالفت برانکو با برنامه‌های تیم‌ملی شاهد بعضی مخالفت‌ها از طرف چند باشگاه نیز بوده‌ایم. از آنجایی‌که اجرای برنامه‌های مدون تیم‌ملی در مسیر صعود به جام‌جهانی بدون همکاری باشگاه‌ها امکان‌پذیر نیست، با بررسی شرایط موجود درجلسه‌ای با حضور تاج، ساکت و کی‌روش، برنامه تیم‌ملی لغو و کلیه بازیکنان تیم‌ملی دراختیار باشگاه‌ها قرار خواهند گرفت و پس از برگزاری جلسات و مذاکرات بعدی، برنامه جدید تیم‌ملی اعلام خواهد شد.»

بیانیه عجیب کی‌روش

لغو اردوهای تیم‌ملی باعث شد کی‌روش با استفاده از الفاظی ناشایست به این اتفاق واکنش نشان دهد. او که قبلا هم سابقه انجام مصاحبه‌های توهین‌آمیز داشته، کنایه‌های سنگینی به مخالفانش ازجمله برانکو زده است. «شما اگر با عقاب‌ها نشست و برخاست کنید، پرواز را یاد خواهید گرفت، اگر با گرگ‌ها بنشینید زوزه خواهید کشید و اگر با مارها وقت بگذرانید کاری جز خزیدن و سم تف کردن نخواهید کرد و متاسفانه من می‌توانم این بازی‌های شما را پیش‌بینی کنم.» کی روش درحالی چنین طعنه‌های سختی به مخالفانش زد که این باره حتی خود فدراسیون فوتبال حق را به باشگاه‌ها داده است.

مصاحبه‌ آتشین علیه قلعه‌نویی و برانکو

سرمربی تیم‌ملی دیروز بعد از دیدار با تاج صحبت‌های جدیدی را مطرح کرد. او گفت: «بعد از رهبری این مخالفت که از سوی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شکل گرفت، یکسری دیگر از باشگاه‌ها با برنامه‌های تیم‌ملی مخالفت کردند و درنهایت همه چیز لغو شد. البته از برانکوو قلعه‌نویی تعجب نکردم.» کی‌روش بار دیگر از برنامه‌هایش حمایت کرد و گفت: «برنامه تدوین‌شده، بهترین برنامه برای تیم‌ملی بود و همین‌طور حفظ منافع باشگاه‌ها؛ وقتی تیم امید لیگ را به مدت ۴۵ روز تعطیل کرد، برانکو و قلعه‌نوعی هیچگاه گلایه نکردند. طبق برنامه جدید ما فقط ۴ روز قبل از مسابقات رسمی و طبق قوانین فیفا یعنی قبل از دیدار با قطر دور هم جمع می‌شویم. اگر هم موفق نبودیم از قلعه‌نوعی و برانکو دلایل آن را جویا شوید.» کی‌روش برای این‌که دل هواداران پرسپولیس را هم به دست بیاورد، گفت: «برانکو نمی‌تواند به هواداران پرسپولیس دروغ بگوید و هواداران را علیه بنده تحریک کند. بنده هیچ‌وقت مانع شرکت هیچ بازیکنی، نه‌تنها باشگاه پرسپولیس بلکه بازیکن تیم‌های مختلف مثل سپاهان و ... نشدم.»

واکنش برانکو و قلعه‌نوعی

سرمربی پرسپولیس بعد از اظهارات کی‌روش در مقام پاسخگویی برآمد. برانکو که به خواسته‌اش رسیده بود با ادبیاتی پیروزمندانه صحبت کرد و با ژستی فاتحانه پاسخ کی‌روش را داد: «تیم ملی ایران مهم‌ترین مسأله برای همه است. پرسپولیس و کادرفنی که در راس آن بنده هستم، همیشه از تیم‌ملی حمایت کرده‌ایم و این کار را ادامه می‌دهیم. خود من که پنج‌سال سرمربی تیم‌ملی بودم و روی آن حساس هستم. ما در تلاش هستیم تا بازیکنان را در باشگاه‌ها برای حضور در تیم‌ملی آماده کنیم. همه می‌دانند بدون باشگاه خوب تیم‌ملی خوبی نخواهیم داشت.» برانکو در پاسخ به کی‌روش که گفته مقصر ناکامی‌های پرسپولیس نیست، گفت:   «هیچ وقت اگر خوب بازی نکردیم هیچ‌کسی را مقصر ندانستم. بلکه بررسی کردم تا ببینم مشکل کجا است. من همیشه از کی‌روش حمایت کرده و گفته‌ام بازیکنان را رشد می‌دهم، برای این‌که فوتبال ایران توسعه پیدا کند. امیدوارم در این فصل روزبه‌روز اخبار خوش تری را به هواداران بدهیم. از یک محیط دیگر و با یک تربیت متفاوت به ایران می‌آیم و تربیتم اجازه نمی‌دهد بیشتر از در مورد این مسائل صحبت کنم.»

برانکو که توانست در جنگ با کی‌روش پیروز قاطع میدان باشد باید خودش را برای روزهای سخت لیگ آینده آماده کند. هنوز کسی لجبازی‌های کی‌روش با قلعه‌نوعی در لیگ پانزدهم را فراموش نکرده و برانکو باید خودش را برای انتقام سخت کی‌روش آماده کند. دیروز امیر قلعه‌نوعی هم پاسخ صحبت‌های کی‌روش را داد. سرمربی تراکتور در بخشی از صحبت‌هایش گفت: «شنیده‌ام کی‌روش گفته  اگر تیم‌ملی شکست بخورد، بنده باید پاسخ بدهم. چطور زمانی که تیم‌ملی ایران با ٧ بازیکن و با افکار تاکتیکی استقلال به جام‌جهانی صعود کرد، ما هیچ سهمی نداشتیم؟ آن روزها من ندیدم که آقای کی‌روش هرگز ما را در موفقیت تیم‌ملی سهیم بدانند. این یک فرار به جلوی تمام عیار است.» باید دید درنهایت این داستان چطور ختم می‌شود.






تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن