تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803178704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آقاي تاج! اين آتش دامان تيم ملي را مي‌گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آقاي تاج! اين آتش دامان تيم ملي را مي‌گيرد
شايد اين روزها مهدي تاج بيشتر از هر وقت ديگر حال و روز علي كفاشيان را درك كند، آن هم در روزهايي كه با بالا گرفتن اختلاف باشگاه‌ها و كرش، رئيس جديد فدراسيون فوتبال روزهاي سختي را مي‌گذراند.
نویسنده : سعيد احمديان 


اختلاف سرمربي تيم ملي و باشگاه‌ها بار ديگر به اوج رسيده و فدراسيون در وضعيت دشواري قرار گرفته است، اختلافاتي كه در نهايت باعث شد تا اردوي تيم ملي در ارمنستان و اتريش لغو شود. اختلاف برانكو و كرش كه سرانجام باعث لغو اردوهاي تيم ملي لغو شد، سبب شد ديروز سرپرست باشگاه پرسپوليس به سئول جنوبي برود و با حضور در فدراسيون فوتبال براي جلوگيري از ادامه اين اختلافات جلسه مشتركي را برگزار كند. مدير روابط عمومي فدراسيون فوتبال در اين رابطه گفت: «علي‌اكبر طاهري با حضور در فدراسيون فوتبال در راستاي تعامل بيشتر بين دو باشگاه پرسپوليس و تيم ملي نشستي را با مهدي تاج برگزار کرد. در اين ديدار طرفين درباره مسائل مختلف صحبت و تبادل‌نظر کردند.»
    
مهدي تاج كه تا ديروز سكوت كرده بود، دوشنبه شب سكوتش را شكست و در اختلاف كرش با برانكو و برخي مربيان ليگ طرف سرمربي تيم ملي را گرفت تا موضع فدراسيون در اين دعوا مشخص شود. تاج كه اين روزها كمتر در رسانه‌ها صحبت مي‌كند، در حاشيه بازديد از شيرخوارگاه آمنه در مواجهه با خبرنگاران نتوانست به سكوتش ادامه دهد و با حمايت از كرش، از انتقادات برخي مربيان و باشگاه‌ها انتقاد كرد. رئيس فدراسيون فوتبال در واکنش به صحبت‌هاي اخير ميان کارلوس كرش و برانکو گفت: «ما نمي‌خواهيم که باشگاه‌ها ضرر کنند و بر همين اساس دو اردوي پيش‌بيني شده براي تيم ملي را لغو کرديم تا به باشگاه‌ها کمک کنيم و در اين‌باره با كرش نيز صحبت کرديم. كرش از نوع ادبياتي که به‌کار رفته بود ناراحت بود و حق داشت. به‌نظرم بايد شأن همه حفظ شود و نبايد وارد حاشيه‌ها شويم. بايد اين‌گونه روحياتي که ايجاد شده کنار برود، چراکه همه در اين شرايط ضرر مي‌کنند.» تاج ادامه داد: «همه افراد بايد خويشتنداري کنند. شايد برخي افراد اهداف خاصي از ايجاد چنين شرايطي دارند، اما اگر همه با اهداف فوتبالي و دور يک ميز بنشينند مي‌توانيم صحبت‌هاي خوبي در اين خصوص داشته باشيم. ما دو اردوي تيم ملي را لغو کرديم، اما به‌ هر حال تيم ملي از برنامه آماده‌سازي که داشت عقب افتاد.»
    
صحبت‌هاي مهدي تاج نشان مي‌دهد كه رئيس فدراسيون فوتبال قرار است همچنان سياست حمايتي از كارلوس كرش را بدون توجه به رفتارهاي سرمربي پرتغالي ادامه دهد. او در نزديك به دو ماهي كه از حضورش در فدراسيون مي‌گذرد، همواره سعي كرده، در جبهه كرش بايستد. با اين حال به نظر مي‌رسد اين‌بار تاج يك طرفه به قاضي رفته است. در حالي رئيس فدراسيون فوتبال در اختلاف كرش و برانكو از سرمربي پرتغالي حمايت و پشتيباني مي‌كند كه در اين دعوا به نظر مي‌رسد كرش هم چندان بي‌تقصير نيست. تاج مي‌گويد در ادبيات برانكو و منتقدان كرش، شأن سرمربي تيم ملي حفظ نشده و اين مسئله سرمربي پرتغالي را ناراحت كرده است. در حالي تاج ادبيات برانكو را نامناسب عنوان مي‌كند كه كرش هم در واكنش به انتقادات برانكو و ديگر مربيان، به خصوص در پستي كه در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي گذاشته بود، ادبيات نامناسبي مانند تشبيه منتقدان به مار و گرگ را به كار برده بود كه نوعي توهين به باشگاه‌هاست. با اين حال رئيس فدراسيون براي اينكه كرش را نرنجاند، ترجيح مي‌دهد كه چشم بر ادبيات تند كرش در حمله به منتقدانش ببندد و طرف سرمربي تيم ملي را بگيرد. اين در حالي است كه برخلاف تاج، علي كفاشيان در روزهايي كه رئيس فدراسيون بود بارها نسبت به نوع ادبيات كرش به وي تذكر داده بود. به نظر مي‌رسد اما در دوره جديد فدراسيون، تاج برخلاف كفاشيان، سياست مدارا با كرش را مي‌خواهد ادامه دهد، سياستي كه نمي‌تواند آينده روشني را پيش‌روي تيم ملي در تعامل با باشگاه‌ها و منتقدان قرار دهد.
    
به هر حال به نظر مي‌رسد مهدي تاج براي پايان دادن به اختلاف تيم ملي و باشگاه‌ها بايد تصميم قاطعانه‌اي بگيرد، ادامه اين اختلافات و نگاه يكجانبه به اختلافاتي كه وجود دارد، مي‌تواند آتش اين دعوا را بيشتر كند، آتشي كه دود آن در نهايت به چشم تيم ملي مي‌رود. به همين خاطر بديهي است همانطور كه رئيس جديد فدراسيون وعده داده بود بايد با برگزاري جلسه مشترك كرش و سرمربيان ليگ برتري براي تعامل باشگاه‌ها و تيم ملي كه مكمل يكديگر هستند تلاش كند. البته اين تلاش در زمان كفاشيان سرانجامي نداشت، اما در دوران جديد فدراسيون، تعامل كرش و مربيان باشگاهي از ضرورت‌هايي است كه ناديده گرفتن آن حاشيه‌هاي فدراسيون و فوتبال را بيشتر از گذشته خواهد كرد و آن وقت تاج و كرش به جاي گذاشتن انرژي براي موفقيت تيم ملي بايد سرگرم بحران‌هايي باشند كه مي‌توانست روزي جلوي آن با سعه صدر و تعامل گرفته شود اما اقدامي صورت نگرفت.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن