تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801557556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح سنجش سلامت بیش از 21 هزار نوآموز استان تا كنون


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی خبرداد اجرای طرح سنجش سلامت بیش از 21 هزار نوآموز استان تا كنون مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی از اجرای طرح سنجش سلامت بیش از 21 هزار نوآموز استان تا كنون خبرداد.
۱۳۹۵ سه شنبه ۱ تير ساعت 14:17

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، سیدجواد حسینی با بیان این که در سه سال گذشته با برنامه ریزی ۱۰۵ طرح و ایده جدید و اجرای آن بیش از ۸۵ رتبه برتر کشوری را بدست آوردیم، اظهار كرد: در طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان تا به امروز بیش از ۲۱ هزار نوآموز سنجش شده اند و پیش بینی ما این است که بیش از 127هزار نوآموز درمدت اجرای طرح ازنظرسلامت جسمانی وآمادگی تحصیلی ارزیابی شوند.  
مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی تصریح كرد: امسال هدایت تحصیلی به عنوان یکی از اصلی ترین سیاست های موردنظر آموزش و پرورش است و در این طرح علی رغم استعداد و علایق دانش آموزان امکانات و نیاز جامعه برای انتخاب رشته تحصیلی در نظر گرفته می شود.
 
 
وی با بیان این که این تغییرات به کاهش دو تا سه درصدی ظرفیت رشته تجربی، افزایش ظرفیت رشته ریاضی و فنی حرفه ای به بیش از یک درصد و ثابت نگه داشتن ظرفیت رشته علوم انسانی می پردازد افزود: در سال تحصیلی جدید یك هزار و ۲۰۰ عنوان کتاب با تعداد ۱۵ میلیون جلد کتاب آماده توزیع است.
 
 
 
حسینی با بیان این که در نظر داریم پژوهشکده معلم در استان را راه اندازی کنیم خاطرنشان كرد: سال گذشته ۱۸۲ هزار و ۱۷۲ دانش آموز تحت پوشش اوقات فراغت در ۱۰ هزار مدرسه تحت پوشش قرار گرفتند؛ همچنین ۶۲ دارالقرآن، ۶۰ مرکز مشاوره، ۴۶پژوهش سرا و ۲۳ مرکز شاهد پژوهی از جمله امکاناتی است که در اختیار دانش آموزان برای هویت دهی به اوقات فراغت آنان قرار گرفته است.
 
 
وی دخیل کردن بخش خصوصی در پرکردن اوقات فراغت را از دیگر سیاست های آموزش و پرورش در تابستان امسال عنوان و بیان کرد: بخش خصوصی را به سمت توجه به مقوله صنعت در پرکردن اوقات فراغت پیش می بریم.
 
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی افزود: سالانه چهار میلیون نفر روز زائر فرهنگی و غیر فرهنگی در استان خدمات اسکان دریافت می کنند و در تابستان امسال هم ۴۱۹ آموزشگاه و چهار هزار کلاس درس در ۴۴پایگاه به منظور ارایه تسهیلات مطلوب به زائرین فرهنگی در نظر گرفته شده است














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن