تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814273987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«نور» چراغ «دهیاری» را خاموش کرد/ فینالیست‌های هاکی مشخص شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مسابقات ورزشی جام رمضان در گرگان؛
«نور» چراغ «دهیاری» را خاموش کرد/ فینالیست‌های هاکی مشخص شدند

جام رمضان گرگان 95


شناسهٔ خبر: 3691287 - سه‌شنبه ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
استانها > گلستان

.jwplayer{ display: inline-block; } گرگان – مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان با مشخص شدن تیم های صعودکننده در فوتسال و والیبال و فینالیست های هاکی پیگیری شد. خبرگزاری مهر، گروه استان ها – محمدامین شعبانی: رقابت های ورزشی جام رمضان مرکز استان گلستان شامگاه دوشنبه با انجام مسابقات چهار رشته ورزشی فوتسال، والیبال، بسکتبال و هاکی ادامه پیدا کرد و تکلیف بیشتر تیم های صعودکننده به مرحله حذفی در رشته های فوتسال و والیبال مشخص شد. در ادامه دور سوم گروهی رقابت های فوتسال سه بازی دیگر برگزار شد و یکی از کم گل ترین شب ها را شاهد بودیم و تکلیف تیم های راه یافته به دور بعدی در دو گروه دیگر مشخص شد. ابتدا از گروه ششم، تیم ۶ امتیازی «مرزبانی گلستان» به مصاف تیم چهار امتیازی «فروشگاه ورزشی ماراتن» رفت و به یک برد دیگر دست یافت. سفیدپوشان مرزبانی که بازهم بدون حضور تعدادی از بازیکنان شان وارد زمین شدند در نیمه اول در گشودن دروازه حریف ناکام ماندند. در نیمه دوم اما سیدعلی حسینی بار دیگر برای مرزبانی گلزنی کرد و گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند. ماراتن که پیش بینی می کرد با این نتیجه از صعود به مرحله بعدی باز می ماند برای کسب حداقل نتیجه تلاش بسیاری انجام داد اما در بازکردن دروازه مرزبانی ناکام بود و بازی با همان تک گل به سود تیم سفیدپوش میدان به پایان رسید. نور، جشنواره گل به راه انداخت در دیگر بازی گروه ششم شاهد یک پیروزی یکطرفه بودیم. تیم یک امتیازی «نور» می دانست که تنها با پیروزی با اختلاف حداقل دوگل برابر تیم بدون امتیاز «دهیاری سیستان محله» راهی دور حذفی خواهد شد و به همین دلیل بازی را بهتر از حریف آغاز کرد. سبزپوشان در نیمه نخست با دوگلی که جواد ایزدی به ثمر رساند برنده از زمین خارج شدند. روند گلزنی بازیکنان نور در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و آنها موفق به بازکردن چهارباره دروازه تیم قرمز و سفیدپوش دهیاری شدند. عبدالله جمالی دوبار و علیرضا کریمی و محسن ساورعلیا هرکدام یکبار برای شاگردان صفرعلی رایج گلزنی کردند تا نور به نخستین پیروزی خود دست یابد و به جمع تیم های صعودکننده بپیوندد. در پایان بازی های مقدماتی گروه ششم، تیم مرزبانی با ۹ امتیاز به عنوان سرگروه راهی مرحله حذفی شد و تیم نور با ۴ امتیاز و به علت تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ورزشی ماراتن جواز حضور در جمع ۱۶ تیم برتر را به دست آورد. آب معدنی صدرنشینی اش را حفظ کرد همچنین در تک بازی برگزار شده گروه هفتم، تیم مدعی «آب معدنی سقای مهر حسین آباد» با زحمت و با یک گل از سد تیم «تولید کمربند چرمینه» گذشت و با حفظ صدرنشینی به دور حذفی راه یافت. تک گل سرخپوشان حسین آباد را رشید پنق با یک ضربه زیبا در نیمه اول وارد دروازه صورتی پوشان کرد. با این نتیجه صعود تیم سه امتیازی چرمینه به اما و اگر کشیده شد. در ادامه و آخرین شب دور مقدماتی مسابقات سه بازی دیگر برگزار می شود که طبق برنامه ابتدا از گروه هفتم تیم های «دانشگاه علمی کابردی» و «چشمه سرخ او خلیل شهر» جدال نفسگیری را برای صعود برگزار خواهند کرد. سپس از گروه هشتم دوبازی برگزار می شود که ابتدا تیم مدعی «تلاونگ خزر» برای قطعی شدن سرگروهی، رودرروی تیم «پخش فربد» قرار می گیرد و سپس در یک بازی تشریفاتی تیم های «موبایل عرب» و «کابین یاس» به مصاف هم می روند. دور مقدماتی رقابت های فوتسال با شرکت ۳۲ تیم در قالب ۸ گروه چهار تیمی در حال برگزاری است. «ضیاءالدین مهدوی» سرپرستی مسابقات را برعهده دارد.

مخابرات، جدال سرگروهی را برنده شد در شب یکی مانده به پایان دور مقدماتی والیبال دو بازی دیگر برگزار شد و تیم های سرگروه دو گروه مشخص شدند. ابتدا از گروه سوم، بازی حساس تیم های «شهدای زیارت» با «تعاونی دهیاران بخش مرکزی» با نتیجه دو بر صفر به سود تعاونی ها به پایان رسید تا این تیم از بخت بلندی برای صعود از گروه برخوردار باشد. تعاونی هر دو ست بازی را با حساب ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۸ به سود خود خاتمه داد. در این گروه سرگروهی تیم «لوازم یدکی کردستان» قطعی شده است. در بازی دیگر که از گروه دوم برگزار شد تیم «مخابرات گلستان» با نتیجه دو بر یک موفق شد تیم «نوده ملک» را شکست دهد و به عنوان تیم سرگروه راهی دور حذفی شود. مخابرات ست های اول و سوم را به ترتیب با امتیاز ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۱ پیروز شد اما در ست دوم با حساب ۲۵ بر ۲۱ تن به شکست داد. نوده ملک از این گروه با اندوخته دو برد قبلی، به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کرد. در شب پایانی دور مقدماتی امشب دو بازی برگزار می شود که ابتدا از گروه چهارم تیم های «تعاونی لاله های گلستان» و «قزاق» به مصاف هم می روند و سپس تیم «تعاونی دهیاران بخش مرکزی» رودرروی «شهدای قلعه حسن» قرار می گیرد. دور مقدماتی رقابت های والیبال با شرکت ۱۷ تیم در قالب دو گروه چهار تیمی و سه گروه سه تیمی در حال برگزاری است که دو تیم برتر هر گروه راهی دور بعدی خواهند شد. «محمد هادی محرابی پور» سرپرستی مسابقات را برعهده دارد. قطران کاوه از پس بیمه هم برنیامد در ادامه مسابقات بسکتبال دو بازی برگزار شد که پیروزی اول تیم جوانان و شکست دوم تیم قطران کاوه از حواث جالب توجه این شب بود. ابتدا تیم های «جوانان» و «پخش تابا» به مصاف هم رفتند که این بازی نزدیک با نتیجه ۶۷ بر ۶۶ به سود جوانان به پایان رسید تا سبزپوشان به نخستین برد خود دست پیدا کنند. در بازی دوم جدال تیم های مدعی «قطران کاوه» و «بیمه کارآفرین» با نتیجه ۷۰ بر ۶۳ به سود بیمه ای ها به پایان رسید تا سفیدپوشان سومین برد متوالی خود را کسب کنند. قطران کاوه که در دوره قبلی قهرمان شده بود تاکنون دوبازی خود را واگذار کرده است. در ادامه بازی ها امشب تنها یک دیدار صورت می گیرد که طبق آن تیم مدعی «کشتارگاه آزادبال» رودرروی «نوجوانان پیشگامان» صف آرایی می کند. مسابقات بسکتبال با شرکت هفت تیم و به صورت دوره ای در حال برگزاری است و چهار تیم برتر به مرحله نیمه نهایی راه خواهد یافت. «علی اکبر مومنی» سرپرستی فنی مسابقات را برعهده دارد.

فینالیست های هاکی مشخص شدند در سومین و آخرین شب دور مقدماتی مسابقات هاکی تکلیف تیم های راه یافته به فینال مشخص شد. در بازی نخست تیم چهار امتیازی «فروشگاه ورزشی پرسپولیس» با کسب پیروزی سه بر یک مقابل تیم بدون امتیاز «فروشگاه ورزشی ماراتن»، جواز حضور در بازی نهایی را به دست آورد. آرمین بابایان دوبار و میثاق میرکریمی یک بار برای پرسپولیس گلزنی کردند و فرهاد شاهی زاده تک گل ماراتن را وارد دروازه حریف کرد. در بازی دیگر نیز تیم مدعی «شهید ناهیدی فر» با نتیجه قاطع ۶ بر یک از سد «کانون تبلیغات نوین» گذشت تا حریف پرسپولیس در بازی فینال شود. مهدی بهلول به تنهایی چهاربار برای تیره پوشان گلزنی کرد و دانیال طالبی و ابوالفضل دادمحمدخانی هرکدام یک گل دیگر به ثمر رساندند. در آن سو، محمد اسماعیل زاده تک گل کانون تبلیغات را وارد دروازه حریف کرد. بدین ترتیب دور مقدماتی این مسابقات پایان یافت و چهارشنبه شب تیم های ماراتن و کانون تبلیغات در مرحله رده بندی به مصاف هم می روند و پنجشنبه شب بازی نهایی بین تیم های پرسپولیس و شهید ناهیدی فر برگزار خواهد شد. دور مقدماتی رقابت های هاکی ویژه رده سنی زیر ۲۱ سال و گرامیداشت اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان با شرکت چهارتیم به صورت دوره ای برگزار شد. «اسفندیار صفایی» سرپرستی کل مسابقات را برعهده دارد. مسابقات ویژه ماه رمضان در گرگان، علاقمندان بی‌شماری دارد و همه ساله توجه بسیاری از ورزشکاران حرفه ای و نیمه حرفه ای رشته های مختلف ورزشی را به خود جلب می کند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن