تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816654906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه‌نویی: حرف های کی‌روش فرار به جلوست


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: قلعه‌نویی: حرف های کی‌روش فرار به جلوست
امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی در گفتگویی کوتاه پیش از تمرین تیمش پاسخ صحبت های امروز سرمربی تیم ملی را داد.
آفتاب : کارلوس کی‌روش امروز قلعه نویی را به مخالفت دائمی با برنامه های تیم ملی متهم کرده و قلعه نویی را وادار به پاسخگویی کرده است. 
قلعه‌نویی: حرف های کی‌روش فرار به جلوست
قلعه‌نویی که خود سابقه هدایت تیم ملی را دارد، حرف های خود را اینطور آغاز می کند: سرمربی محترم تیم ملی ایران امروز در مصاحبه ای که با خبرنگاران انجام دادند چند باری اسم را به زبان آوردند و بنده با وجود آنکه میلی به این کار ندارم برای روشن شدن افکار عمومی مجبور به صحبت هستم.


قلعه نویی می گوید: اولین چیزی که ایشان به آن اشاره کرده مخالفت من با تیم ملی و برنامه های آن است در حالی که بنده در روزی که ایران مقابل لبنان شکست خورد و امیدهای ما برای صعود به جام جهانی به پایین ترین سطح سقوط کرد، از تیم ملی دفاع کردم و گفتم آقای کی روش باید کارش را ادامه دهد. البته همکاران دیگری هم این کار را انجام دادند اما در آن مقطع اولین نفری بودم که از جناب آقای کی روش دفاع کردم. به نظر من چون ایشان کمتر در ایران حضور دارند، اظهارنظرهای مربیان داخلی را رصد نمی کنند.
 
قلعه نویی در ادامه گفت: یک بحث دیگر ایشان هم رضایت من از عدم حضور بازیکنان سرباز در جمع ملی پوشان بود که کذب است و جزو اشتباهات اخلاقی ایشان که نیت خوانی کردند. من بختیار رحمانی و سروش رفیعی را شاهد می گیرم و همین طور خود سردار موسی کمالی؛ می توانید از ایشان سوال کنید که ما چند جلسه صحبت کرده ایم که بختیار رحمانی و سروش رفیعی باید به عنوان ستاره های فوتبال ایران در خدمت تیم ملی باشند. اگر آقای کی روش به آقای کمالی اعتماد ندارند ازاین دو بازیکن سوال کنند. در این مورد البته بحث بنده شخصی نبوده و در جهت منافع تیم ملی سعی خود را  انجام داده ام.
 
قسمت بعدی حرف های قلعه نویی درباره این حرف کی روش است که گفته برانکو و قلعه نویی باید پاسخگوی شکست احتمالی تیم ملی باشد: آقای کی روش گفته اند اگر تیم ملی شکست بخورد، بنده باید پاسخ بدهم. من به ایشان می گویم چطور زمانی که تیم ملی ایران با 7 بازیکن و با افکار تاکتیکی استقلال به جام جهانی صعود کرد، ما هیچ سهمی نداشتیم؟ آقای کی روش در آن دوره از پژمان منتظری برای اولین بار در دفاع راست استفاده کرد که عینا این مساله در استقلال می افتاد. آن روزها من ندیدم که آقای کی روش هرگز ما را در موفقیت تیم ملی سهیم بدانند. این یک فرار به جلوی تمام عیار است.
 
او در ادامه حرف هایش گفت: من اگر مخالفتی با اردوی تیم ملی داشتم محمدرضا اخباری را به تمرینات فرامی خواندم حال آنکه ایشان با اجازه ما در تهران هستند و قرار بود در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنند.
 
به گزارش ‌ورزش‌سه‌، آخرین حرف قلعه نویی هم این است: امیدوارم برای این موضوع تدبیری اندیشیده شود. آن چیزی که من را نگران کرده نه این بحث ها که این جمله آقای کی روش درباره ناکامی آن هم در فاصله 2 ماه تا شروع رقابت های مقدماتی است. باید ببینیم در ذهن ایشان چه می گذرد که این حرف را مطرح کرده. ما شرایط خوبی از نظر نفری و کیفیت فوتبالمان داریم و انشااله که این ناراحتی هم رفع می شود و تیم ملی با تمام قدرت در رقابت های مقدماتی جام جهانی حاضر خواهد شد.




تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن