تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819420391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمجيد فدراسيون جهاني بسكتبال از حامد حدادي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تمجيد فدراسيون جهاني بسكتبال از حامد حدادي
سايت فدراسيون جهاني بسكتبال در گزارشي از عملكرد حامد حدادي در تورنمنت چين تمجيد كرده است.سايت فدراسيون جهاني بسكتبال پس از قهرماني ايران در تورنمنت چين گزارشي نوشته و در آن به عملكرد درخشان حامد حدادي ستاره ايران اشاره كرده‌ است. در اين گزارش آمده است:
اعتماد به نفس و خودباوري تيم ملي بسكتبال ايران با قهرماني در تورنمنت اطلس چين بسيار بالا مي‌رود؛ قهرماني كه با برتري برابر تيم ملي ب ليتواني بدست آمد.
تيم ملي بسكتبال ايران كه خود را براي رقابت‌هاي انتخابي المپيك در تورين ايتاليا آماده مي‌كند در ديدار نيمه نهايي چين ميزبان را شكست داد و در فينال توانست براي دومين بار ليتواني را در اين تورنمنت شكست بدهد و قهرمان شود.
حدادي در ديدار فينال با كسب 22 امتياز نقش اصلي را ايفا كرد. او كه در سال گذشته نيز تيم ملي ايران را در قهرماني آسيا همراهي مي‌كرد يك ستاره بود و در جام جهاني سال 2014 نيز مهره كليدي تيمش محسوب مي‌شد.
ايران در تورنمنت اطلس نماينده آمريكا و مقدونيه را نيز برده بود و حدادي در اين دو مسابقه نيز عملكرد خيره‌كننده‌اي داشت. ايران در مرحله گروهي براي نخستين بار به مصاف ليتواني رفت و اين تيم را در آن مسابقه نيز شكست داد. تيم ملي بسكتبال ايران نشان داد كه اكنون به فرمي ايده‌آل رسيده و شرايط مطلوبي دارد. مي‌توان اشاره كرد كه تيم ملي ايران بدون حدادي قهرمان غرب‌آسيا شده‌است.
در رقابت‌هاي انتخابي المپيك به ميزباني تورين ايتاليا، ايران بايد در گروه A با مكزيك و يونان رقابت كند. اگر ايران اول يا دوم شود تيم ديرك باوئرمان به مرحله نيمه‌نهايي انتخابي المپيك صعود خواهد كرد و بايد با حريفاني از گروه B رقابت كند؛ در آن گروه كرواسي، تونس و ايتاليا حضور دارند.
تنها تيم اول اين تورنمنت جواز حضور در بازي‌هاي المپيك ريو را كسب خواهد كرد. ايران پيش از اين توانست سهميه حضور در المپيك پكن در سال 2008 را كسب كند اما براي المپيك لندن در سال 2012 ناكام ماند.
انتهاي پيام




لینک کوتاه











تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن